hannamolin

Alla inlägg under december 2012

Hur

Av Hanna Molin - 2 december 2012 08:05

Härligt är det inte att vakna upp första advent och se första snön!
Jag och Neville är uppe och myser järnet.
Idag blir absolut promenad och bus i snön, sedan iväg på kalas också.
Nu ska Neville öppna första paketet i sin kalender som min mamma gjort, eller han får öppna två paket, för igår öppnades inget.
Ha en fin dag.

Det

Av Hanna Molin - 1 december 2012 19:41

Var längesen! :)
Idag har jag och mamma varit på det nya köpcentrumet i Malmö som heter emporia.
Hittade såklart mycket, kände mig uttittad med alla påsar, men fyndade faktiskt en hel del.
Nu är jag hemma, hann kela lite med Neville innan jag somnade honom, vi tittade även på julkalendern.
Roy har precis lagat mat, som vi snart ska avnjuta, imorgon blir det kalas för Roys pappa.
Hoppas ni har en trevlig lördag/h

Det

Av Hanna Molin - 1 december 2012 19:41

Var längesen! :)
Idag har jag och mamma varit på det nya köpcentrumet i Malmö som heter emporia.
Hittade såklart mycket, kände mig uttittad med alla påsar, men fyndade faktiskt en hel del.
Nu är jag hemma, hann kela lite med Neville innan jag somnade honom, vi tittade även på julkalendern.
Roy har precis lagat mat, som vi snart ska avnjuta, imorgon blir det kalas för Roys pappa.
Hoppas ni har en trevlig lördag/h

Ovido - Quiz & Flashcards