hannamolin

Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna Molin - 31 mars 2013 14:28

Jag-0
Nackvärk-1
Kunde varit värre, jag vet! Såklart.

Idag ska vi till mormor och morfar på middag, ska bli mysigt.

Hos

Av Hanna Molin - 30 mars 2013 15:59

Oss idag, dom blårandiga kuddfodralen handlade jag idag 125kr för båda!

Av Hanna Molin - 27 mars 2013 17:27

Jag äter inte godis annars,(men mycket annan skit) men dessa dragé ägg från Cloetta är oemotståndliga!
Såå goda, någon som håller med? Gillar dock inte dom där andra påskäggen som är "grusiga" inuti.

Idag har jag och Neville varit hemma hela dagen, jobbade för onsdagen igår med, min bror jag och Neville gick en runda i mörrum, besökte ankorna med bröd, lekplatsen och ninas café.
En skön dag.

Av Hanna Molin - 25 mars 2013 13:49

Lagade min duktiga karl detta till middag,
Råstekt potatis med kyckling i dragonsås, till dessert-halvåttahosmig melonsoppan, jisses va god! Testa den, recept.nu

Av Hanna Molin - 25 mars 2013 13:45

Palm.

Av Hanna Molin - 22 mars 2013 18:55

Fjädrar har flyttat in.

Av Hanna Molin - 21 mars 2013 09:50

Mig bättre idag, yes!

Men min röda näsa är inte och leka med haha.
Imorgon hoppas jag att jag kan återvända till verkligheten, jobb och förskola, städ, och härliga vardag!

Uh

Av Hanna Molin - 20 mars 2013 14:50

Så är man sjuk, vaknade av värsta frossan inatt, tänk vad lite barn gnäller när dom har feber jämfört med oss vuxna.

Kände iallafall för varm god soppa Idag, så gjorde rostad paprika,tomat,morot,lök soppa, :) fick bli vad som fanns hemma, hällde i en hel del ingefära och vitlök med, till det, knaperstekt bacon, stekt bröd i olivolja och italiensk salladskrydda, och en klick creme fraiche, Mums! Tar dock lite tid att göra, då man helst ska rosta paprika och tomat i ugn för att få bort skalet.

Hoppas allt är bra med er!

Ovido - Quiz & Flashcards