hannamolin

Alla inlägg under maj 2013

Av Hanna Molin - 30 maj 2013 21:46

Kommer några bilder som lyckades laddas över...
De var en varm dag men blåste lite bara :)

Av Hanna Molin - 25 maj 2013 14:29

Detta är för dålig bloggning..

Denna vecka har det varit mycket jobb, bilder från förra helgens bröllop kommer, men dom ligger på Roys telefon.
Jag och Neville har var it hemma själva hela dagen då Roy är med i en golftävling.

Imorgon ska vi fira Noelle som har fyllt 1år!

Nedan soffbord och mitt nya armband!

Nu

Av Hanna Molin - 19 maj 2013 22:45

Var det dålig uppdatering här igen.
Igår var jag och Roy på bröllop i Växjö, det var min barndomsvän Rebecca som gifte sig med Växjö bon Fredrik.
Det var ett riktigt sagobröllop, där dom hade tänkt på allt, ni som känner Rebecca vet att hon lämnar inget åt slumpen ;)

Nu ligger jag i sängen, så lägger upp bilder från bröllopet imorgon,

Bild nedan; på väg till bröllopet i bilen.

Av Hanna Molin - 13 maj 2013 14:40

Hemma med Neville idag på dagen, jobb ikväll..
Vi har varit på lekplatsen, när vi kom hem fikade vi utanför lekstugan, och sedan har vi gått till våra hästar, någon sömn hade han inte lust för idag, börjar bli stor pojke ;)
Snart kommer Roy hem och då är det jobb för min del.

Av Hanna Molin - 12 maj 2013 17:48

Var vi på min kusin Emmas bröllop, mycket trevligt. Vi var hemma vid halv två, Neville va med till kl 8 sedan passade min mormor och morfar honom.

Så idag har man varit sådär pigg ;)
Men ändå fått mycket gjort...
Ikväll gör vi varm smörgåstårta, och till lunch åt vi McDonalds a la dagen efter, haha bara fet o go mat idag :)


Nedan: bröllop, brudpar, paket, Neville med flicka som blåser såpbubblor, (hur söt bild)?:) Neville i kavaj.

Av Hanna Molin - 11 maj 2013 10:23

Brukar faktiskt inte ta kort på min frukost, då jag alltid äter samma, men idag blev det jordgubbar på det ordinarie yoghurt och granola, smakar sommar!

Nu ska jag göra lite nytta.

Av Hanna Molin - 10 maj 2013 14:24

I stan idag. Hela familjen, köpt lite kläder till Roy, som han ska ska ha på alla bröllop. Hittade liknande till Neville, för han ska vara med på ett av dom till en början iallafall, sedan har han barnvakt :)
Igår köpte min favoritblomma till att ha ute! Hortensia, blåLila, gillar dom...

Klippte nyss av lite grenar från trädgården som jag tänkte kan blomma inne, får fråga Roy sedan vad det va för något :s

Annars lugn dag, grill ing ikväll vid uteköket.

Bild nedan mina fina hortensia och grenarna :)

Av Hanna Molin - 9 maj 2013 18:17

Har det varit fullt ös ute för grabbarna med trädgården.
Ikväll blir det hemmagjord pizza, och bara njuta i soffan.

Igår kväll så gjorde jag mammas naglar, blev prickigt värre :p

Nedan mammas naglar och min utsikt från soffan..

Ovido - Quiz & Flashcards