hannamolin

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna Molin - 27 februari 2013 13:50

Väder! Underbart!
Precis som den härliga kombon snö och sol i Alperna, helt galet varmt mot husväggen också, så där satt jag och brorsan idag när Neville sov middag, han pluggade, jag dagdrömde om våren.

Av Hanna Molin - 25 februari 2013 13:14

Partyt gick bra igår, det va perfect homes saker.
Den fina hänglyktan fick stanna kvar hemma hos mig direkt :)

Vasen med vita rosor är ett så kallat garderobsfynd, hade den som ljuslykta i vår förra lägenhet, men tycker den passar bättre som vas, så nu får den åter stå framme.

Ska väcka Neville nu, sen ikväll är det jobb.

God

Av Hanna Molin - 24 februari 2013 10:55

Förmiddag. Precis fixat lite fika till homepartyt ikväll, det blev chokladcupcakes med vaniljgrädde. Dom söta dekorationerna med flaggor och minimaränger har jag köpt på lagerhaus, likaså formarna.

Imorse gjorde jag fattiga riddare till frukost med jordgubbssylt, Uh va mätt man blir, nyttigt värre..

Nu är Roy, Anton och Neville ute och kör traktor(gräsklippare) vet ej vad man kallar den, men Neville älskar det.

Av Hanna Molin - 23 februari 2013 17:40

Från Växjö, med jackan, :)
Hittade en mysig emaljlampa i vitt, (fynd) 379 kr, dock den enda som fanns kvar, men hon trodde den va från lb laursen.
Köpte även denna tavla i fönstret för endast 150kr i en mysig affär som heter mini.
Idag doftar det lavendel i huset, det ska vara rogivande, funkar :)
Idag blir det efterlängtad viltgryta, receptet har jag lämnat ut tidigare.
Ha en bra kväll

Av Hanna Molin - 22 februari 2013 19:56

Kul med vimplar istället för gardiner, eller?
Den lilla skålen på soffbordet är från mamma, hon hade godis i den när jag va liten, och nu har jag "lånat" den ;) blir så fint sken av den.

Av Hanna Molin - 22 februari 2013 18:03

Igen, härlig dag;) alla är så glada då.
Nu gör Roy bakpotatis med kyckling/curry, Neville tittar på barnprogram, och jag har precis satt mig, fast ska snart resa på mig och göra någon god hallon dessert till ikväll :)

Imorgon ska jag köpa en sak jag funderat på länge.. Tror jag, det är en sak från lexington clothing, :p såklart.

Hoppas er kväll är skön.

Av Hanna Molin - 21 februari 2013 13:14

Naglar bär gelish i korall.

Av Hanna Molin - 20 februari 2013 14:52

Lilla tips får väl bli att förvara dynor och kuddar som inte används, synligt.

Ovido - Quiz & Flashcards