hannamolin

Alla inlägg under juni 2014

Av Hanna Molin - 27 juni 2014 12:39

Saknar man Lollo och Bernie land, får vänta något år. Önskar att jag inte var så flygrädd.
I sommar blir det Vimmerby istället.

Vad gör ni?

Nedan lite bilder från semestrar.

Av Hanna Molin - 22 juni 2014 22:13

Ropade från övervåningen, - titta mamma, regnbåge! Och det var det ju helt klart :)

Vi

Av Hanna Molin - 21 juni 2014 12:12

Hade så mysigt igår, samma gäng samma tid samma plats. Tack för igår.

Av Hanna Molin - 17 juni 2014 20:26

I soffan är en sån sak jag inte klarar, går ständigt och puffar kuddar, vet att det är fjantigt, men alla har vi nog något sådant vi går och "plockar" på, jag puffar tom hos andra om jag behöver, Stör röriga kuddar er också? :) eller är det bara jag?

Före efter bild..

Av Hanna Molin - 14 juni 2014 17:49

Va vi hos Anton och blev bjudna på mat. Supergott.
Och nu ska vi på kalas hos kusinen, så behöver inte stå i köket på två dagar, skönt. Missuppfatta inte mig nu, jag tycker verkligen om att laga mat, men skönt med pauser ;)
Hoppas ni har en bra lördag.

Imorgon ska vi upp och sjunga då mannen fyller 31år.

Nedan, bilder från igår.

Av Hanna Molin - 13 juni 2014 16:04

Selfies på mig och Neville :) just nu åskar det ordentligt över oss, och vi är inne och myser.

Mamma färgade mitt hår häromdagen, eller blekte, och nyanserade, för jag är så mörk i mig själv nu och då räcker inte ljusfärgning, men denna blekning bleker upp till 9 steg, så den funkar, sedan är det en skonsammare blekning. Vill ni veta mer får ni ringa henne på salongen och fråga, om ni sitter i färgklistret alltså ;)
Nu ska vi snart på middag hos brorsan.

Neville har förresten tomteluva på sig nedan, den ska tydligen inte av heller ;)

Av Hanna Molin - 12 juni 2014 10:33

Smygtitt i Antons (bror) lägenhet, som jag till mins stora glädje fick hjälpa till och fixa. Tavlorna som han fick av oss när han fyllde år precis, jag fyller med år snart *blink blink ;)

Av Hanna Molin - 12 juni 2014 10:24

Inne funkar faktiskt, bara man vattnar typ dagligen. Tycker det är en så underbar blomma doftar.. ja, lavendel :) och är så fin och sval på något sätt.

Nu sover James, Neville är på dagis och jag tar en kaffe, ikväll har vi en student som firas.
Måste bara säga, fick sån härlig sommarlovskänsla när jag lämnade Neville på dagis, överallt var det ungdomar och barn i vita klänningar och fina skjortor som viftade med betyg och hade rosor i handen. :)
Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards