hannamolin

Alla inlägg under november 2013

Av Hanna Molin - 29 november 2013 14:30

Go kopp choklad, gör man på mjölk, fin choklad, kakao, socker och minimarsmallows.

Idag är det fredag, det gillar vi :)

Jag

Av Hanna Molin - 26 november 2013 18:51

Är så tacksam för alla mina underbara kunder. Hade jag inte haft er hade jag inte kunnat jobba med det jag tycker om.

Här skriver jag nu ett litet erbjudande för alla er som ser detta, om ni nämner att ni har sett detta blogginlägg får ni som vill köpa ett presentkort med valfri behandling, och då få 20% rabatt på den. Detta gäller fram tom 24 e dec, alltid en massa killar som kommer i sista minuten då ;)

[Bild]

Av Hanna Molin - 24 november 2013 19:56

Med smygpyntet, men nu börjar det synas utanför med.
Nu dags för gänget på solsidan.

Av Hanna Molin - 22 november 2013 15:43

Var det dags för favoritkakakan att bakas igen, gjorde saffransbiscotti häromdagen, men inget slår vitchokladkladdkaka med saffran. Den är så god, lagt ut receptet här tidigare.

Idag hade dagis stängt, så jag var hemma med Neville, och vi tog en tur på stan med mamma, där köpte hon bl.a En tomtedräkt till Neville, och luvan har varit på mycket efter det, :) går ju inte och säga att det är lite tidigt, när vi köpte den idag.

Min bror va här precis och Neville är en riktig härmapa på allt han gör. Kolla stilen nedan i soffan tex..
Hoppas ni får en härlig fredag.

Av Hanna Molin - 15 november 2013 18:02

Som sagt in julen... Kan inte låta bli, det är ju mysigare så här innan..
Trevlig fredag, jag vet ju vad som står på schemat i tv väg iallafall.. :/ haha

Av Hanna Molin - 9 november 2013 20:13

På huvudet har Neville just nu, pratar en massa om julafton, tomtar, och önskar sig typ allt som visas på tv, :) haha.
Idag fick han en paket av mig (som va från tomten) och den får nu stå på soffbordet, jag köpte även härliga doftljus från Yankee candle inne på Annikas te&presenter, där jag även hittade tomten, doftljusen har alla juldofter, det får smyga sig på lite nu... ;)

Ikväll är det pizza och tre filmer från hemmakväll som gäller (kanske vi orkar se en?) köpte även en tomtefilm till Neville som han tittat på innan läggdags. Ha skön lördag.

Av Hanna Molin - 6 november 2013 15:35

Snart iväg och fortsätta jobba, jobbade till två och hämtade Neville då, så får vi lite tid på dagen ihop, men nu vid halv fem börjar jag igen, delad dag :)
Jag gillar verkligen att julen är nära och hoppas grannarna börjar pynta tidigt i år, så jag inte är alltför udda ;)

Nu tar vi lite mellanmål, och för att göra lättyoggi roligare brukar jag koka upp ett gäng frysta hallon och ha i en bringare i kylen och hälla över varje yoggimål, det är gott.

Ha en bra dag.

Av Hanna Molin - 1 november 2013 12:16

Som var intresserad av stövlarna? Kan tänka mig att gå ner lite till..

Idag är det fredag, wihoo mysigaste dagen.
*gammal bild

Ovido - Quiz & Flashcards