hannamolin

Alla inlägg under februari 2015

Av Hanna Molin - 12 februari 2015 20:50

   

Bytte jag färg mina naglar, denna finns på salongen nu, gillar verkligen färgen!

Av Hanna Molin - 10 februari 2015 12:38

Nu i tv rummet, stökigt, men snabbt fixat, jag lagar mat och James kryper runt överallt. Han är dålig idag med, men har Alvedon i sig nu, igår fick han kåvepenin, och hostmedicin utskrivet, så håller tummar att han snart är som vanligt igen <3

Neville är på förskolan första dagen efter att han varit sjuk, kul för han, han behövde leka med jämnåriga, och i detta vädret med, jätteskönt med sol!

Ha en bra dag!

Av Hanna Molin - 8 februari 2015 20:17

I bilder...
Promenad med pappa och hundarna..

Sedan mest varit hemma, då James är så krasslig, stackaren, tänder, feber snor, hosta, åker in till samariten imorgon om det fortsätter med febern.
När man är sjuk får man göra lite som man vill, se iPad tex. Haha, ( för er som reagerar, han hade den bara så nära den korta stund jag tog kort)



Nya lampor i köket från rusta..

Nu ser vi "så ska det låta" väldigt bra program tycker vi :)
Hörs i veckan!

Av Hanna Molin - 2 februari 2015 07:44

Nu sitter vi här i soffan och tittar på tv, James utforskar alla dvd filmer.
Neville verkar lite krasslig idag, så blir mest soffhäng och lite pyssel.
Jag gjorde mina naglar igår, svårt o fånga på bild själv, men förlängde nagelbädden.
Ha en bra start på veckan!

Av Hanna Molin - 2 februari 2015 07:39

Nu sitter vi här i soffan och tittar på tv, James utforskar alla dvd

Ovido - Quiz & Flashcards