hannamolin

Alla inlägg under maj 2015

Av Hanna Molin - 24 maj 2015 21:17

Fastnat för kaktusar, så bra växt, och coola ;)

Vi har haft en underbar helg, med syskonträff här i igår, vi hejade på Måns, och Roy invigde poolen med ett dopp, japp vi har blivit med pool, Roy och Anton har jobbat så in i för att få den fixad innan sommaren riktigt kommer igång, (hoppas snart).

Denna vecka har jag mycket att göra, balen är ju, så det ser jag fram emot.

Vi hörs!

Ber om ursäkt för suddiga bilder.

Av Hanna Molin - 18 maj 2015 09:36

Varit på Ikea. Hehe.. Nu när nya tvbänken är på plats förstår jag hur skabbig den förra va!

Idag är det jobb som gäller. Men först BVC och 1årsspruta, :(

Av Hanna Molin - 14 maj 2015 15:26

Är man helst utomhus. Så skönt med mildare vindar! Jag mamma o James va på hörnsjöns plantskola, och där hittade jag dessa snyggelisnygga korgarna, kanske blir lampor?

Fina mattan kommer från rusta, och heter Jessica.

Nu ska jag förbereda middagen, för James sover och Neville leker, så då får man passa på ;)

Av Hanna Molin - 12 maj 2015 09:37

Ju att det är så skoj med inredning, och just nu är jag inne i en "ändra om fas" där allt mest ska vara vitt med lite svart, nya stolar har vi med, väntar på 4st till, så nu blandar vi med dom gamla. Säljer lite på blocket så kan man köpa lite nytt :)

Vad trist väder det är, nu är man ju väldigt sommarsugen, jaja snart så ;)

Ja ni ser, inte mycket färg, jo i barnens rum.
Nedan ser nu hur vår trädgård ser ut, inte så kul, men bra när det är färdigt.

Ha en fin dag!

Ska

Av Hanna Molin - 7 maj 2015 21:59

Försöka bli bättre på att uppdatera, :) annars är det ju ingen mening med blogg liksom ;)

Godingar

Ovido - Quiz & Flashcards