hannamolin

Alla inlägg under mars 2015

Av Hanna Molin - 30 mars 2015 10:54

Att lägga upp bilderna på naglarna, ska försöka igen.
Vilket trist väder, fy..
Håller oss nog inne idag :) Tekla får springa lite i trädgården och rasta sig, jag börjar snart jobba dock så då måste jag ta mig till bilen iallafall.
Hoppas ni får en bra start på veckan.

Av Hanna Molin - 26 mars 2015 09:48

Feg när det gäller mycket, men inte hårfärg, nu är det lila med inslag av rött. :)
Jag trivs och det är ju HUVUDsaken ;)

Hoppas allt är bra, snart är det fredag, och jag kommer lägga ett inlägg om hur jag går tillväga med nagelbyggandet, lite steg för steg.
Ha en bra dag!

Före/efter på bilderna

Av Hanna Molin - 20 mars 2015 17:27

No see...

Vi har haft så mycket tråkigt här nu under en månads tid, alla har haft någon slags influensa, barnen flera gånger, sedan det mest tråkiga är att barnens farmor och min kära svärmor lämnat oss alldeles för tidigt. Så nu försöker vi få igång en någorlunda vardag igen, vi är fortfarande sjuka dock, och såklart fortfarande väldigt ledsna.

Idag är det ju fredagsmys och det är alltid välkommet, Neville är hos morfar och mormor och Roy är ute och snickrar, jag och James är inne och leker/lagar mat, vi kan som ni ser inte ha något på bordet just nu då han är snabb som en iller :) men när han sover åker det fram lite ljus ;)

Härligt väder det har varit, solens strålar var efterlängtade, nu ska det ju bli ett bakslag i helgen säger dom? Men det går ändå mot varmare tider.

Nedan kommer bilder på barnen idag, Neville är inne i en turtelsperiod minst sagt, salamipizza och allt :) James är inne i en "retabrorsanperiod" ta hans saker och banka lite på han. Härliga ungar, vad gjorde man innan dom? :)

Hoppas ni får en fin kväll!

Presentation


Välkomna hit! Här delar jag med mig av mitt jobb som nagelterapeut, familjeliv och inredning mm.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards