hannamolin

Alla inlägg under november 2012

Av Hanna Molin - 28 november 2012 07:37

Jobbar jag eftermiddag, nu är det morgonmys som gäller, är seg som bara den nu när det är så mörkt.
Tänder ljus och dricker tre koppar kaffe, Neville tittar på doc mcstuffins :)
Såhär blev förresten huset ute igår..

Av Hanna Molin - 27 november 2012 21:41

Med uppe! Från konstsmide.

Av Hanna Molin - 27 november 2012 21:00

Iallafall, inget rött dock.. Trivs nog bäst utan det, hemma hos mig alltså, tycker det är jättefint hos t ex mamma och pappa, ska se om jag får upp julhuset ikväll med.

Jul

Av Hanna Molin - 27 november 2012 19:22

Stökar.. Återkommer med resultat senare ikväll..

Av Hanna Molin - 25 november 2012 15:41

Mycket tända ljus och håller oss inomhus och tittar ut på regnet, en förhoppningsvis god saffranskaka väntar på oss..

Av Hanna Molin - 25 november 2012 14:08

Ett långt inlägg som tydligen raderades, gaah, orkar inte skriva allt igen, men vi var iaf på fest igår jag och Roy, så Neville sov borta för första gången, hos mina föräldrar som bor väldigt nära, så imorse va vi där snabbt igen och hämtade hem honom, men det hade gått jättebra, skönt det.

Nu ska jag baka lite, sen hoppas jag på att få upp julbelysningen ute idag med, just nu regnar det ju...
Hoppas ni har en mysig söndag, det har jag:) /h

Av Hanna Molin - 23 november 2012 20:24

På &vin och ätit, tog bara en förrätt då jag och Neville åt mc donalds vid 3 idag, va fortfarande mätt vid 6.
Vi stannade bara en och en halv timme, Neville behövde sömn, men han va jätteduktig på restaurangen, nu somnar Roy honom, sen ska vi titta på cockpit, eller jag iaf, Roy somnar nog;) Ha en skön fredag/h

Av Hanna Molin - 22 november 2012 20:14

I Karlskrona igår som sagt, innan kursen hann vi med lite shopping, kudde från Nyblom o kollen, guldljustakar på rea från indiska, ljuskoppar även dom från indiska, tavla från serholt. Dom söta jul ljusstakarna i svart hittade jag i jysk reklamblad, så köpte dom idag.
Nu har vi precis ätit, biffar med potatismos, alltid gott, förutom all stek os jag har i kläderna nu,
Vi har hyrt cockpit till ikväll, men kom på att new girl är ikväll med, så får nog se cockpit imorgon, kan ju inte missa new girl :)
Hoppas ni har en skön kväll/h

Ovido - Quiz & Flashcards