hannamolin

Alla inlägg under november 2012

Ska

Av Hanna Molin - 7 november 2012 15:38

Snart lägga upp recept till er som varit så gulliga och frågat:)
Nu myser jag och Neville i soffan, jag ska snart iväg och jobba.
/h

Av Hanna Molin - 7 november 2012 09:20

Ska vi ut och gå, kan ju inte vara bättre väder,
Letar förresten efter en fin fiberoptisk by till Neville som man kan ta fram varje år vid advent, vill ha musik och hela köret, får gärna vara "jätteamerikansk" :) vet ni någon bra sida?
Tänkte såklart inte på detta när jag va i Ullared :( tacksam för tips.
/h

Nu

Av Hanna Molin - 6 november 2012 19:46

Sover Neville redan, har kortat hans sovtid på förskolan då han somnade jättesent när han sov i två timmar där.
Va en trött kille på morgonen då, och Trötta föräldrar.

Nu har jag vikit tvätt och lagt in, dammsugit och plockat undan, mjukisbyxor och raggisar är på, så nu ska vi titta på tv och chilla:) haha.
Ha en skön kväll/h

Av Hanna Molin - 6 november 2012 13:08

Färg i höst

Av Hanna Molin - 5 november 2012 15:30

Vardagsrum idag

Av Hanna Molin - 5 november 2012 12:58

Hos mormor, hon har hjälpt mig att sy in bh band, varför går dom bara att spänna till hälften?
Nu är dom perfekta iallafall. Skönt.
Neville roade sig själv hos mormor, hon har en lekkorg, och drinkvagn som han tyckte va jätterolig att köra runt med, haha.


Nedan, min mormor och morfar.

Av Hanna Molin - 4 november 2012 20:16

Va gott det va!
Viltportersås med fläskfilé lingon och råstekt potatis, vill ni ha recept, fråga :)
Nu åter till solsidan.
/h

Av Hanna Molin - 4 november 2012 18:05

Igen:) gillar fika helt enkelt. Haft svärföräldrar och Roys syster med kille hemma.
Just nu lagar vi viltgryta på fläskfilé, doftar underbart gott kan jag säga. Nu ska jag in och värma mig i duschen sen äta och se om det smakar som det doftar. Hörs/h

Ovido - Quiz & Flashcards