hannamolin

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna Molin - 30 juli 2013 21:12

Har jag, mamma och Neville varit på roadtrip med min farmor och hennes man Kalle.
Vi var först på café kvarnen, sedan tog vi kaffet på vildmarkscafet, vi hade jättetrevligt. Tack farmor och Kalle!

Ikväll har Neville haft pizzaträff med kusin Noelle :)

Nu blir det itzhaks julevangelie, eller Seinfeld, humor iaf!

Av Hanna Molin - 30 juli 2013 11:29

I nya färgen. Kul att förnya sig ibland.
Haha bjuder konstiga bilder, men nu ser ni iaf färgen när håret är torrt.

Av Hanna Molin - 29 juli 2013 21:55

Bloggning idag, och nu ska vi se film :)

Av Hanna Molin - 28 juli 2013 20:23

Ofixad, men bjussar på denna bild på min nya hårfärg, ville matcha utväxten, tycker mamma lyckades, svårt och få på bild, det är fortfarande blött.

Av Hanna Molin - 26 juli 2013 20:54

Kommer saknad bild

Nu

Av Hanna Molin - 26 juli 2013 20:52

Ska vi äta. Bakad potatis och Roys kyckling/curry.
Den fina svarta lyktan( eller vad man vill ha den till) som står i fönstret har jag köpt på hemvägen idag, på kafé kvarnen, vid bräknebodaån.

Nu

Av Hanna Molin - 26 juli 2013 20:52

Ska vi äta. Bakad potatis och Roys kyckling/curry.
Den fina svarta lyktan( eller vad man vill ha den till) som står i fönstret har jag köpt på hemvägen idag, på kafé kvarnen, vid bräknebodaån.

Av Hanna Molin - 26 juli 2013 18:57

Efter Gränna-Kolmården-Västervik.

Sommarsverige är fint.
Bodde på jättemysigt pensionat i Kolmården, villa Solliden tror jag det hette, renoverad sekelskifte, med toa och allt på rummet om man bad om det. Lekrum till barnen precis jämte matsalen, perfekt ;)

Det var jag, Roy, Neville, mamma, pappa och bror som va iväg.
Jag och mamma hann med lite antikaffärer, och även "vanliga"

Nedan på soffbordet är några av fynden.

Ovido - Quiz & Flashcards