hannamolin

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna Molin - 12 juli 2013 22:03

Bild kom inte med först, kolla Tekla :)

Av Hanna Molin - 12 juli 2013 21:57

ikväll har vi ätit pulled pork. Supergott.
Den har grillats i 8 tim.

Nedan; Anton och Roy kollar så att köttet " faller isär "
Dukat bord med alla tillbehör. Tekla spekulant på köttet.

Av Hanna Molin - 12 juli 2013 19:10

Hem är under ständig förändring, små dock.
Jag flyttar på grejer och har mig lite varje dag, efter humör.
Denna vikskärm har jag hittat på Åhléns för ett halvår sedan, och den har mest stått i fönstret på ena toaletten, och nu är den då i tv rummet, får se hur länge, dock ;)

Av Hanna Molin - 12 juli 2013 19:10

Hem är under ständig förändring, små dock.
Jag flyttar på grejer och har mig lite varje dag, efter humör.
Denna vikskärm har jag hittat på Åhléns för ett halvår sedan, och den har mest stått i fönstret på ena toaletten, och nu är den då i tv rummet, får se hur länge, dock ;)

Av Hanna Molin - 12 juli 2013 18:42

Fina våningsfat fick jag av svärföräldrarna idag, fyller år på måndag nämligen :)

Av Hanna Molin - 12 juli 2013 14:09

But different!

Av Hanna Molin - 10 juli 2013 15:48

Från jobbet, börjar igen vid 17, så då bakar jag till söndagens kalas, resultatet får ni se en annan dag.
Ska åka och köpa hallon så jag kan slutföra det här.
Hoppas allt är bra med er, dålig bloggning just nu, men i helgen ska jag på bröllop och sådana bilder är ju alltid kul och bjuda på :)

Haha ser ut som jag gråtit på bilden nedan, men bjuder på det :)

Av Hanna Molin - 4 juli 2013 22:04

Och boefhouse pepparsås.
Smakat den? Riktigt god, när vi inte orkar göra egen sås köper vi den, och jag överdoserar gärna :)

Tittat på Hawaii fiveO och nu tittar jag på "salt" så, soffläge alltså.

Ovido - Quiz & Flashcards