hannamolin

Alla inlägg under juli 2013

Av Hanna Molin - 22 juli 2013 20:44

Tillägga! Hade massa västerbottenost i "tårtan" också! Viktigt! ;)

Av Hanna Molin - 22 juli 2013 20:42

Har vi varit på bokö. Lekt i sanden, inte badat, var lite kallt för oss badkrukor.
När jag kom hem fick jag bakabstinens, inte bakat på en vecka, så gjorde rotfruktstårta till middag, och hallon&kokosmuffins med smuldeg på till efterrätt. :) testa göra potatistårta med rotfrukter som jag gjorde idag, om ni gillar dom ingredienserna, väldigt gott faktiskt.

Nu är vi mätta och dyker snart i soffan.

Av Hanna Molin - 21 juli 2013 22:13

Ju ha med denna bild med på Neville i mina gummistövlar

Av Hanna Molin - 21 juli 2013 21:56

Bilder från pizzaträffen ikväll :) ibland får man göra det enkelt för sig.

Av Hanna Molin - 21 juli 2013 15:08

Lavendelbuske i trädgården, oh det doftar ljuvligt. Klippt av och lagt ut lite här och var i huset. Jättefint att torka dom med.

Av Hanna Molin - 21 juli 2013 14:58

Kommer uteduschen.

Hej

Av Hanna Molin - 21 juli 2013 14:20

Igen! I veckan var vi på Liseberg, och bodde på scandic opalen, och hade det gott, jag,Roy Neville och bror Anton, vi hade familjerum :)
Det åktes en massa, och Neville var helnöjd, helt slut alltså ;)

Idag är det väl vackert, men några grader kallare så hade jag nog njutit mer, tur vi har dusch i trädgården. Idag blir vi hemma.

Nedan, Neville på hotellrummet. Trädgården idag.

Av Hanna Molin - 14 juli 2013 20:44

Bröllop igår! Vigseln ägde rum på utsikten på eriksberg till levande musik och strålande sol.
Sedan var vi på skyekärr loge, som dom hade pyntat så fint, med ljuslingor överallt, vita tyger och massa blommor.
Och bruden Johanna va så fin i sin Ida Sjöstedt klänning, jag sminkade henne och tärnan jennifer innan, och dom var jättefina, hela kvällen. Mitt smink däremot rann och rann :S

Halv tre var vi i säng, så lagom fräsch idag, men fått mycket gjort ändå, nu på eftermiddagen var vi hos mormor och morfar och firade både mig och morfar, dom fixade mat och jag hade fixat tårta, den jag pysslade med häromdagen, blev jättegod faktiskt.

Bilder från bröllopet kommer, måste se vad som finns i telefonen, nedan, bilder från idag.

Ovido - Quiz & Flashcards