hannamolin

Alla inlägg under april 2015

Av Hanna Molin - 22 april 2015 10:58

Ha loppis, jag o mamma, det blir kläder skor och inredning, vi börjar med lite på söndag 26/4 mellan 12-13 vi håller till i en liten lokal på pilvägen, förbi bowlingen, strax innan återbruket. Ska även sälja en del av mina lexington kuddar/filtar, är någon intresserad av dom hör av er på mail till hannamolin@hotmail.se så tar jag med mig det dit.

Av Hanna Molin - 19 april 2015 20:39

       

Selfie bilder jag lagt upp insåg jag nu. Får kompensera med lite naturbilder från min, mammas och brorsans promenad vid vackra mörrumsån igår.

Av Hanna Molin - 19 april 2015 20:35

           Inte skriva så mycket så bjuder på bilder på mitt hår eftre att mamma förstärkt färgen lite ;)   Hoppas ni har en skön söndag.

Av Hanna Molin - 17 april 2015 13:54

   

Och som tavlan lyder borta bra hemma bäst...

Nu

Av Hanna Molin - 14 april 2015 11:54

Var det längesedan igen, lite nya inköp jag gjort på sistone visar jag nedan, hittade lite nytt på Karlssons bl.a :) bokstavskuberna, lampfot i mässing och betongljustake på soffbordet. Jag har även inhandlat ett fikon träd som jag snart får sätta i större kruka, och så kaktusar gillar jag helt plötsligt med ;) dom är ju tåliga har jag för mig, jag menar kan dom leva i öken så borde jag ju kunna sköta dom ;) Nu ska jag vila lite medans James sover, trött är bara förnamnet. Hoppas ni mår bra!

Av Hanna Molin - 10 april 2015 11:19

Så himla bra soldusch för hemmabruk. Mamma har blivit återförsäljare, och jag har nu sprayat mig, så svårt att fånga på bild, men jag vart riktigt blek innan, man kan i princip bli hur brun man vill, och det håller i upp till ca 10 dagar, precis som en vanlig bränna, en vanlig solbränna försvinner ännu snabbare på mig dock, så detta är ju kanon. Tipstips nu såhär på våren;)
Före: sminkad

Efter:osminkad, endast sminkat ögon

Ovido - Quiz & Flashcards