hannamolin

Alla inlägg under december 2012

En

Av Hanna Molin - 31 december 2012 11:27

Billigare variant på inredning är att förvara sina ljus synligt, för ljus har man oftast hemma, inte sant?

Har

Av Hanna Molin - 30 december 2012 18:12

Inget direkt och skriva om, imorgon är det nyår, och det blir lugnt, vår hund är så rädd då. Men en massa god mat blir det, jag ska göra en efterrätt av tre :)
Brukar vara bra tv på nyår, om man känner för det.
Nu ska vi snart äta, har köpt hem en ben & Jerry glass att dela på efter med ;)
Hoppas ni har en trevlig kväll!

Av Hanna Molin - 28 december 2012 18:48

Myskväll

..

Av Hanna Molin - 27 december 2012 20:51

Av Hanna Molin - 27 december 2012 20:44

Av dagens jobb..

..

Av Hanna Molin - 26 december 2012 18:47

Mattan blev perfekt till mina lexington kuddar.

Imorgon är det mycket filande som står på schemat, många som vill ha fina naglar inför nyår, så roligt när någon vill ha det där lilla extra på naglarna, om man inte är försenad just den dagen ;) Själv har jag fortfarande mina röda, men det funkar ju alltid, klassiskt.
Imorgon blir det alltså nagelbilder här på bloggen :)

Av Hanna Molin - 26 december 2012 17:04

På stan, väskan köpte jag på minta i Ronneby, en lexington nedsatt till halva priset (!) tvungen att köpa ;)
Den stoora randiga mattan hittade Jag på mio i karlskrona, på deras fyndavdelning på nedervåningen, det är en matta som dom haft i butiken, det va två små fläckar på den, den kostade egentligen 1800kr men jag fick den för 540kr nedsatt 70% ett riktigt kap ;) den är i ull, så jag har tvättat den med mopp och såpa, fläckarna är borta och den känns som ny.

Nu börjar Roy med maten, porterstek, så gott så gott.
Ikväll blir det läckbergs film på svt.

Har ni fyndat på rean?

Av Hanna Molin - 25 december 2012 21:07

Som anlänt efter julfirande, och julkort i Nevilles Lekrum, han sover alltså inte i detta rum, utan har ett lite "lugnare" sovrum :)

Ovido - Quiz & Flashcards