hannamolin

Alla inlägg under december 2012

Av Hanna Molin - 4 december 2012 17:26

Rum...

Av Hanna Molin - 4 december 2012 10:25

Mår vi bättre, vi är hemma alla tre för att inte smitta någon annan, 48 timmar är det som gäller ju.
Tyvärr har vi redan smittat några som var på kalaset i söndags :(
Vi har precis varit ute i det härliga vädret, Roy och Neville har roat sig lite med att kasta snö på bilen :)
Nu ska vi göra korv stroganoff, och hoppas på att det får stanna i magen.
/h

Sen

Av Hanna Molin - 3 december 2012 11:20

Var det min tur, kl 03 inatt sa jag hej till toan, även jag framifrån. Dom där mackorna jag la upp bild på igår kan jag bara inte se här idag. Fy f*n va klen man är när sånt här slår till.
Det är inte mycket med mig idag.. Både jag och roy går här hemma och tycker synd om oss, och stackars Neville får inte mycket lek och bus idag, men så är det ibland.

Annars hoppas jag er vecka börjat bra/h

Av Hanna Molin - 2 december 2012 19:18

Och så flög kräksjukan på Roy precis, så nu har jag och Neville söndagsmys själva och håller tummarna att vi klarar oss..:S
Bingolotto är på TVn, och jag sitter med två lotter, lite Goa mackor blev det med till. Neville läser böcker :) ha en skön kväll/h

Av Hanna Molin - 2 december 2012 12:16

Skorna finns på bianco INTE scorett!

Vad

Av Hanna Molin - 2 december 2012 12:15

Tycker ni om mina nya skor?
Finns på scorett för en hygglig peng:)

Av Hanna Molin - 2 december 2012 11:31

Föräldrarna på fika, Morfar kom med förbi en sväng:)
Neville tyckte snön var kul, men nu va han helt slut, så somnade så fort jag la han.
Anton min bror kom hit för att leka med han i snön, men får bli en annan dag.

Neville och min morfar spelar gitarr på bilden nedan:)

..

Av Hanna Molin - 2 december 2012 08:15

Neville fick ett pussel, nya bitar kommer varje dag.

Ovido - Quiz & Flashcards