hannamolin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Hanna Molin - 27 augusti 2013 19:36

Med nya altandörren, kom för någon vecka sedan, men spröjsen kom idag, så nu är den komplett.
Ikväll ska vi se en ny film med en favoritskådis eller två förresten, Mark Wahlberg, och Russell Crowe.
Se om den håller Hanna mått ;)

Ser ni att hunden Tekla agerar modell på bilderna :)

Annars, trevlig kväll!

Av Hanna Molin - 25 augusti 2013 19:26

Rejäla "hotelliga" gardiner i tv rum som går att dra för helt, om man vil ha mörkare, men som annars inte skymmer något av fönstret utan hänger helt över väggen. Mysigt med lite tyg. Känns lite lyxigare:)
Gardinerna hittade jag på hemtex, och är typ sammet.

Av Hanna Molin - 25 augusti 2013 19:22

Rejäla "hotelliga" gardiner i tv rum, som hänger från tak till golv som går att dra för helt

Nu

Av Hanna Molin - 25 augusti 2013 14:20

Är det kalas igen, igår va vi hos kusinen. Går i slappkläder så får ta och svida om nu. Återkommer ikväll.

Av Hanna Molin - 23 augusti 2013 17:33

Lampskärm. Hiss eller diss?

Av Hanna Molin - 22 augusti 2013 20:33

Med lugg:) mamma klippte till håret innan, ( bra att ha mamma som frissa för det mesta ;)
Har nästan alltid håret uppsatt och då är det ju mycket kuligare med lite lugg.

Av Hanna Molin - 21 augusti 2013 21:26

Idag va jag och Neville hemma nästan hela dagen, men vi fick inte mycket gjort, vi åt på McDonalds, ute och gick, lekte, myste, dammsugade, ja det där vanliga härliga i vardagen :) gillar vardag, imorgon är det dagisdax igen.

Och nu jag är så trött, helt slut, så ska glo lite till på ipaden (ligger nedbäddad) och dricka upp mitt the, sedan tar det nog inte många sekunder innan...zZz..

Av Hanna Molin - 19 augusti 2013 21:20

Alltid lika trött då, ska gå och lägga mig nu, tittar på något country house rescue på 8 an..
Visar dessa bilder på Neville innan jag går till sängs, ja, han får leka med ett skåp köket ;)

Ovido - Quiz & Flashcards