hannamolin

Alla inlägg under juli 2014

Av Hanna Molin - 29 juli 2014 22:33

Naglar ser ut såhär, jag gjorde dom nu på kvällen, vart sugen på denna look :) det är tippar med opi gel, och gelish lack ovanpå.
Så svårt att ta kort på händerna själv, blir ju bara ena med.

Av Hanna Molin - 15 juli 2014 11:17

Helt vanlig dag, och min födelsedag.
Då äter jag sen frukost, med favorit ingredienser,- KAFFE, blåbärslättyoggi, vaniljkvarg, uppvärmda hallon, melon, granola. Mmm..

Idag vaknade jag av sjungande Neville, med paket i famnen, så göllig :)
Nu är Roy iväg och handlar, ikväll blir det pulled pork med Coleslaw och massa goda saker till.
Snart ska jag till gymmet, sen blir det hemmamys, (såklart lite dammsugning och sådant också som alla andra dagar ;)
Ha en bra dag!

Av Hanna Molin - 13 juli 2014 12:40

En regndag ibland.

Idag blir det garderobrensning.
Tråkigt men nödvändigt.

Här är lite bilder från senaste tiden. Börjar med sol, slutar med regn, nya bordsskivorna har min duktiga Roy gjutit ;)
Kände helt plötsligt för bamburullgardiner, fanns på eko.

Ha en fortsatt bra helg.

Av Hanna Molin - 2 juli 2014 19:00

Har det varit fullt upp här med lek och bus. Johanna var över med Nellie och Maja, och nu ska Neville sova för han är väldigt trotsig, alltså trött. Kvällen går till städ idag, kanske hinner en film innan sängen.

Såhär glad och nöjd är James, se bilden.

Ovido - Quiz & Flashcards