hannamolin

Alla inlägg under februari 2014

Av Hanna Molin - 9 februari 2014 12:29

Ibland har man sina ljusa stunder, och tjänar en hacka.
Har ett tag funderat på vad jag ska ha för lampa över matbordet, (då korgarna inte funkade). Alla jag fastnat för har varit, svindyra.
Sedan så upptäckte jag att jag hade en lampskärm utan klädsel, med sladd och allt, som väntade på att bli klädd, ville gärna klä den i tyll, hittade inget i Karlshamn, men mamma hittade i tingsryd(där hon va när jag ringde och gnällde över tyllen), så 180 kr senare har jag en jättefin lampa, enligt mig iallafall. Liknande designlampor i tyll kostar i denna storlek drygt 5000kr (!).

Nu ska här göras pannkakor, och Neville, Roy och Anton ska spela fotboll, bestämde Neville.
Ikväll blir det dillkött. Riktig söndagsmiddag alltså.
Ha en bra söndag.

Av Hanna Molin - 2 februari 2014 19:33

Har Neville haft besök av söta kusinen Noelle, Nevilles mormor var också här på fika, och hon hade saxen med sig, så båda fick nya frillor. Haha så söta och nöjda ser ni dom på bilderna, insåg nu att dom faktiskt är lite lika :)
Nu blir det pizza, Neville fick McDonalds lite tidigare, han valde mellan pizza och happy meal, och då blev det alltså happy meal. Ha en skön kväll. Imorgon är det måndag igen :)

Presentation


Välkomna hit! Här delar jag med mig av mitt jobb som nagelterapeut, familjeliv och inredning mm.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards