hannamolin

Alla inlägg under juni 2015

?

Av Hanna Molin - 28 juni 2015 21:59

Hej! Jag undrar om ni fina som tittar in här skulle kunna göra er hörda lite mer , skriva vad ni tycker jag ska skriva om osv.. Så jag inte skriver till helt anonym publik, alltid roligare om man vet vilka ni är! Såklart :) nu vet jag ju inte vad ni tycker, kanske skriver helt ointressant, vad vet jag.
Hoppas på att få höra av er! Kram Hanna

Av Hanna Molin - 23 juni 2015 13:43

Denna 4-åring. Han är verkligen inne i "går det så går det" perioden.
Nu ska vi snart köra och hämta ut mattan som tydligen hade kommit.
Sen blir det jobb.

Förresten denna bild på Neville och Ella från midsommar.. Hur söta? Haha, midsommardans på bryggan....hehe

Av Hanna Molin - 22 juni 2015 15:29

Fick jag med mig hem, eller fick och fick ;)

Lite likadana kläder till barnen, bl.a Fodrat regnställ till förskolan börjar.

Likadana ofodrade regnställ också. Fint med likadant ;)

Neville var den som behövde mest kläder, då han bytt storlek, James tar ju över mycket av Nevilles kläder, så har tvättat upp en massa från garaget, där vi förvarat kläderna.

Jag fick med mig en lampskärm också för 70kr.

Och vasen för ca 80kr och stjärnljusstakar för ca 9kr st. :)

Har beställt en ljusgrå matta i läder, en trasmatta till att ha under matbordet, får se hur det blir... Men måste ha en där inte allt hundhår syns, vit hund ju, även om man dammsugare dagligen så får man inte väck allt.

Vår regniga midsommar skriver jag om i nästa inlägg :)

Av Hanna Molin - 21 juni 2015 16:35

     

Så var man några tusenlappar fattigare :p vi har varit i Ullared handlat dagiskläder och annat smått o gott ;) vi var laddade när vi körde dit, men desto segare nu på väg hem hehe, ska lägga upp lite bilder på inköpen om ni vill? Ha det bra så hörs vi. 

Av Hanna Molin - 12 juni 2015 11:46

         

det är idag, körde genom byn och det är skolavslutning, ser precis ut som man minns det själv. Vi var och åt frulle hos barnens kusin Otto och hans mamma imorse, köpte med frallor och jordgubbar, precis som jag åt varje skolavslutnings morgon. Idag är det student med, funderar på vad jag ska ha på mig, är ju så fantastiskt härligt väder så man kanske är så illa tvungen att vara barbent. Hehe, jobbar på brännan här hemma nu när Neville vattnar gräset och James sover. Ha en skön fredag! bilder uppifrån hos Johanna, Nedan, just nu här hemma.

Fy

Av Hanna Molin - 9 juni 2015 20:56

                 

Vad dåligt jag bloggar. Vad har hänt sedan sist?.. Jobbar mycket nu, såklart när det är student och skolavslutningar, jättekul verkligen. Har känt mig lite hängig så hoppas inte det blir värre bara, för detta är ju typ mina viktigaste jobbveckor fram till midsommar. Sedan har jag ju bytt stil hör hemma, vet inte om ja nämnde det? Har iallafall mindre new England, i sovrummen bara. Älskar ju inredning och har ju sålt av en hel del för att kunna förnya. Nu tittar jag på polarpriset, trevlig underhållning. Sedan blir det nog breaking news:) nedan kommer bilder på både naglar och hemmet. ha en bra kväll. Ja just det, sedan har jag blivit nästan svarthårig med;)

Ovido - Quiz & Flashcards