hannamolin

Alla inlägg under september 2013

Av Hanna Molin - 2 september 2013 08:58

Med texten: som jag inte har framme, nu ska jag och Neville veckohandla. Ska det stå ;)

Av Hanna Molin - 2 september 2013 08:56

Skåpet i dagsljus, sväljer mycket saker, blir dock lite skrämd av hur många ljusstakar jag har, som jag inte har framöverstruken ska jag och Neville veckohandla.

Hej

Av Hanna Molin - 1 september 2013 20:51

Igen! Igår var vi en sväng på Ikea och köpte nya sisal mattor, älskar sisal mattor.
När vi åkte hem körde vi förbi antikhandeln i Olofström, jag såg ett skåp med potential, så körde hem velade, googlar målartips, så idag så skulle vi till Olofström igen och fira Roys mamma, som fyller år snart, och då följde släpet med, så åkte inom antiken igen, velade lite till (orkar jag göra allt detta som behövs) tid? Roy tyckte ju hela tiden att vi skulle köpa ett annat linneskåp, som var fin i färgen redan från början, bryter av mot allt det vita och svarta, och till slut höll jag helt plötsligt med Roy i inredningstankarna, haha, så nu står skåpet i vardagsrummet, Roy är supernöjd, jag med, lite mer kolonial stil blev det, ā la leila ;) ( hon som bakar ni vet, älskar hennes stil ) bjuder på riktigt dåliga bilder, tar några i dagsljus imorgon, hoppas er helg varit härligt!

Presentation


Välkomna hit! Här delar jag med mig av mitt jobb som nagelterapeut, familjeliv och inredning mm.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards