hannamolin

Alla inlägg under november 2015

Av Hanna Molin - 21 november 2015 20:27

Denna middag äter vi alltid till uppesittarkvällen, men idag så fick jag ett sånt sug efter detta, och mer lämpligt blev det ju när snön kom! Så mysigt, och ja, julpyntet är ju redan framme. You know me ;)

Potatismos med revben som är tillagade i sirap och ingefära, och så massa lingon, Mmmm..

Trevlig lördag!

Av Hanna Molin - 11 november 2015 18:40

   

Har varit så snälla och sagt att jag passar i kort hår, vilket gjort att jag börjar trivas lite mer. Ikväll är det min tv kväll, ser fram emot en kväll framför bra program. Nu ska jag somna barnen. 

Av Hanna Molin - 8 november 2015 14:01

       

Hos Johanna, Adam, och Otto, (fast Adam jobbar) sen ska jag försöka hinna åka till janneberg och titta på hoppning med barnen. Och ikväll är det farsdagmiddag.  Mm älskar brunch ....

Av Hanna Molin - 7 november 2015 12:28

Många har ju svårt och fylla ut tomma väggar hemma, och ett bra (och billigt) tips tycker jag är ett snöre, klämmor och kort. Dessa fina kort finns ju i typ varje inredningsbutik nu, och kostar ca 10-20 kr.

Inköpsställen: kort/lagerhaus(varav ett eget) lampor/Ullared 99kr sängkläder/jotex säng/Ikea Pläd/hemtex

Av Hanna Molin - 7 november 2015 11:55

     

Haha. Anton (brorsan) hade lite kul med min nya lightbox. Hmm... Ska nog inte ha kvar den texten :)       Är så nöjd med mitt nya soffbord, som Roy byggde ihop av vad vi hade i garaget. Tyckte det va lite läskigt med glasbord nu när James är så vild och klättrar på bordet och härjar.   Idag är det kladdkakans dag och vår står redan på kylning. 

Av Hanna Molin - 5 november 2015 21:23

   

En ny liten kusin till barnen. Noelles lillasyster Julie. Så fin och så ny:) jag och barnen var förbi en sväng igår, och James kändes ju jättestor direkt hehe, ja, Neville o Noelle också såklart :)                                                                                            Imorgon kommer ett inlägg om hur man förlänger nagelbädden. 

Av Hanna Molin - 2 november 2015 08:50

Längesedan. Ni måsta vara bra trötta på den där yoghurten:)

Idag är det jobb hela långa dagen, ända till ikväll, (börjar 10)

Salongen har blivit så fin, mammas del är renoverad nu med, så blir extra kul att jobba.(bilder kommer)

I helgen bjöd vi in till halloweenfest, och barnen älskade det, ja, vi vuxna med ;)
Det va lyckat, och bäst utklädd va nog min mamma som någon i fattighjonen i Emil. Haha

Hoppas ni får en bra start på veckan.

Hahaha

Presentation


Välkomna hit! Här delar jag med mig av mitt jobb som nagelterapeut, familjeliv och inredning mm.

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards