hannamolin

Alla inlägg under augusti 2015

Av Hanna Molin - 27 augusti 2015 22:43

Av naglarna jag gjort denna vecka,

Så kul med alla udda kombinationer som är populärt nu, :)

Nu är jag ledig till på måndag, mysigt och vara med barnen hela helgen, nu efter första "riktiga" förskoleveckan.

Av Hanna Molin - 25 augusti 2015 22:26

Att denna buse redan börjat på förskolan, med risk för att låta klyschig, men tiden går fort!
Nä nu ska jag hoppa i säng, har morgonpigga barn ;)

Av Hanna Molin - 25 augusti 2015 10:02

Denna pärla var vi och hämtade i helgen, hehe. Varken jag eller Roy är några campare, men man kan ju bli ;)
Den är superfin inuti, så känns som ett rullande hotellrum, och då ska det nog duga åt Hanna :) haha.

Mer bilder kommer för denna vart inte mycket o hurra för, så suddig.

Av Hanna Molin - 24 augusti 2015 15:21

Det igång.

Det vi har planerat lääänge nu, äntligen blir det av!
Vi ska bygga ut salongen det dubbla, och den gamla delen ska renoveras så den passar ihop med det nya. Ska bli jättekul att se hur det tar sig :)

Senare ikväll får ni veta vad vi köpte i helgen ;)

Av Hanna Molin - 22 augusti 2015 10:32

På väg nu, ska köpa en sak. Ni får se sen ;) gissa gärna.

Hmm vad kan det vara ?? ;)

Av Hanna Molin - 20 augusti 2015 20:11

Mitt förra inlägg....ser nu att idol inte går idag. Haha virrig. Så kan det va :)

Har

Av Hanna Molin - 20 augusti 2015 20:02

Fixat lite på barnens lekrum här nere idag, det är ju så mycket leksaker som göms bakom dom stora garderoberna (tack o lov) så jag ville ha lite lugnare intryck när man går in där, och när det väl är städat, det är ju trots allt precis jämte vardagsrummet så man ser ju hela tiden in där, kan nu i efterhand ångra tapeten, skulle haft en lugnare och inte alla väggar, men men..

Här nere på golvet där kuddarna är ska jag be Roy snickra ihop ett litet hus med hjälp av reglar, alltså så det blir bara en ram som ser ut som ett hus sen ska det vara myshörna där.

Har beställt lite nya tavlor med som kommer snart, och tellkiddo pappersförvaring, såå fina, googla! ;)

Här är det fullt! Haha?


Nej nu ska jag titta på idol.

Av Hanna Molin - 20 augusti 2015 12:46

In James nu på förskolan, och idag lämnade jag han en liten stund, gick jättebra.

Under tiden ville jag inte köra hem, hade känts så konstigt att åka hem till tomt hus :/ får vänja mig, för på lunchen är man ju hemma själv i fortsättningen,men idag åkte jag iallafall till lindex och nyttjade rabatten jag fick på sms, tycker deras indian inspirerade kläder är så fina. Detta fick jag med mig hem till killarna.

Mössorna är ju så fina med.

Ovido - Quiz & Flashcards