hannamolin

Alla inlägg under augusti 2014

Har

Av Hanna Molin - 31 augusti 2014 20:44

Varit bortrest, bilder på det kommer, vill inte skriva innan att jag lämnar huset, om fel person(läs inbrottstjuv) läser detta;).

Ikväll blir det lite godsaker framför TVn, imorgon är det jag som jobbar, Roy är pappaledig ;)

Är glad över köksön Roy byggde, gillar betongskivan med, även om jag tyckte om träet som var innan också.
Ha en skön söndagskväll.

Nu

Av Hanna Molin - 28 augusti 2014 09:18

Är Neville på dagis, och James sover, idag står detta på schemat innan jag hämtar Neville: bädda, laga mat, ut och gå, vika tvätt, nu blev helt plötsligt vädret tristare, hoppas inte det börjar regna.

Vi har ju börjat med matkasse denna vecka, och idag står kyckling i curry på schemat, skånska äggakakan igår var riktigt god.

Vi hörs senare.

Av Hanna Molin - 26 augusti 2014 19:16

Träningen idag, som annars stod på schemat, men är såå seeg..
Så tar en film och myser istället, en av favvoskådisarna, Liam Neeson, han brukar ha bra filmer.
Trevlig kväll!

Av Hanna Molin - 26 augusti 2014 14:59

Tips. Hittade svenska jordgubbar på Ica, perfekt i mellanmål. Och som kvällsgodis ;) lite sommar är det än.

+en selfie hehe

Av Hanna Molin - 25 augusti 2014 09:47

Bjuder jag på lite bilder från vårt sovrum, där har vi milda färger, och stora gardiner.
Man skymtar spjälsäng i bakgrunden, med fina Elsa Beskow påslakan.

Av Hanna Molin - 25 augusti 2014 07:55

På en bra start på veckan till alla.
Min frukost är en bra start på dagen iallafall.
Vi hörs senare.

Av Hanna Molin - 24 augusti 2014 12:27

Sådär lagom seg idag. Var på en jättetrevlig middag med min barndomsvän Johanna igår.
Vi åt på brasseriet och tog något glas vin på Harrys efter. Det var skönt att snacka av sig lite, om allt mellan himmel och jord.

Tidare på dagen färgade mamma håret på mig, så nu håller det i 7 v framåt iallafall.

Ikväll ska jag och mormor på teater. Spanska flugan som går i bellevue.
Ha en skön söndag.

Av Hanna Molin - 22 augusti 2014 10:38

Bästa dagen! Även när man är mammaledig.
Får alltid lust att städa hela huset på fredagar, får se vad som hinns med.
Ha en bra helg!

Ovido - Quiz & Flashcards