hannamolin

Alla inlägg under augusti 2014

Av Hanna Molin - 13 augusti 2014 15:32

Av 10cm på håret häromdagen, känns lite konstigt, men det ser ju väldigt tjockt ut nu. Och kort är det ju inte :)

Dopet i lördags gick så bra så. Vi var nöjda och gästerna med.
Fick så mycket fina saker till lille James.

Nedan ser ni Anton och Neville som häller upp vattnet, Neville sa, "det räcker nu Anton, det räcker" :)

Av Hanna Molin - 7 augusti 2014 21:25

Lördag har vi dop för lille James. Han är ju helt underbar, kan inte sluta lukta på han.

Jag har redan gjort tårtorna, dom står i frysen, det blir moussetårta i 4 lager, så det ska ju ändå frysas.
Imorgon ska vi fixa maten.

Ikväll skulle vi se en film, men Roy klipper gräset nu, sent, men har inte funnits tid innan idag.
Så då tänkte jag höra av mig till er härinne :) finns det något särskilt ni vill att jag ska skriva om?

Av Hanna Molin - 6 augusti 2014 21:42

Haft spontan grillning med pappa, mamma och bror Anton. Mysigt.
Fixade en ljusslinga i olivträdet (som blivit riktigt stort) på altanen, kändes lite italienstyle ;) eller Spanien, eller Frankrike... Haha. Inte svenskt iallafall, för här sätter vi mest ut ljusslingor på julen.

Nu Soffläge, proppmätt, men lite Lindahls vaniljkvarg får plats också;)

I

Av Hanna Molin - 3 augusti 2014 15:49

Helgen var vi i Gbg, vi var såklart på Liseberg!
Mysigt, men trist med köer, jag och James hängde mest runt karusellerna inne i kaninlandet och kikade på folk, medans Roy, Anton och Neville åkte allt som gick att åka :)

På vägen hem körde vi igenom lönsboda, och då såg jag denna stolen (se nedan) på en loppis där, för 200 kr, jag som har letat efter en ressigörstol, får se om jag behåller den röd.. Eller om den blir svart.

Tänkte bjussa på lite bilder från vår övervåning snart, har nästan aldrig den med på bild :)
Hoppas er sommar, semester och allt varit bra.

Ovido - Quiz & Flashcards