hannamolin

Alla inlägg under februari 2016

Av Hanna Molin - 29 februari 2016 13:37

 


   

ju målat om väggarna lite här hemma i ännu lite vitare färg, blev fräscht. Här ser ni lite bilder på det. Soffor Kivik från Ikea, filt Cross Pia wallen, matta Ikea, posters desenio, elefantkuddar svenskt tenn. Taklampa Ikea.                                                       Nu har jag lunch så ska göra lite bananpannkakor. Som ni ser på översta bilden så måste jag bara visa vilken bra idé James fick imorse, dom gräver ju fiber utanför vårt och han älskar ju grävmaskiner o liknade så han tog lite blomjord o började gräva, haha gulligt om än lite jobbigt med jord överallt 😛 haha 

Av Hanna Molin - 29 februari 2016 08:01

       

stringhyllan hann vi med i helgen ☺️ Nu snart till förskola o jobb, här ser ni lite bilder från Nevilles kalas igår, så dålig på att ta kort på egna tillställningar 😐 detta va dom enda jag tog. Som tur är tog Roy lite på när Neville blåser ut ljusen tex. Ha en skön start på veckan!

Av Hanna Molin - 27 februari 2016 22:23

                        Namngivning i bilder, nu är jag supertrött och proppmätt, familjen Royson/Åkesson bjöd på så mycket gott. hörs nog imorgon. Godnatt !  

Av Hanna Molin - 27 februari 2016 09:45

- namngivning, nytt kalas för Neville då vi låg i influensa sist. Måla väggen i vardagsrummet vitare, sätta upp stringbokhylla. Cykla med barnen, börja packa för vår sälen-resa då jag jobbar i ett fram till vi åker. Ja typ det ska vi hinna med, hoppas er helg blir fin!

Av Hanna Molin - 21 februari 2016 19:04

Att jag åkte inom gunvala antik och fyndade denna ateljé lyktan lampa för endast 200kr idag :) velat ha en länge, men trodde aldrig jag skulle hitta för 200!

Annars allt bra, men känns som jag hostat sönder nåt i ryggen :/ kanske bara träningsvärk av hostan ?

Imorgon lämnar vi på förskolan igen och hoppas på vanlig vardag igen:)
Trevlig kväll!

Av Hanna Molin - 19 februari 2016 20:52

På dåliga bilder.. Men här sitter jag just nu och slötittar på fortet... Nevilles favorit men han somnade precis i soffan :) <3

Väldigt trött efter att ha jobbat två dagar nu, men så är det ju när man varit sjuk.
Bra med en mjukstart, och helg nu. Hoppas ni mår bra, och har klarat er från vabb och sjukdomar.

Nya

Av Hanna Molin - 18 februari 2016 22:18

Färgerna.

Som utlovat ;) nu ska jag bara dricka te och hoppas på hostfri natt!

Av Hanna Molin - 18 februari 2016 10:12

Nästan hela familjen, nu back to work, riktigt trött och ett mindre snyggt munsår. Men längtar efter att få jobba, och att allt är som vanligt igen :)

Kommer upp med bilder under dagen på nya gel lacker jag fått.

Ovido - Quiz & Flashcards