hannamolin

Alla inlägg under januari 2015

Nu

Av Hanna Molin - 29 januari 2015 21:22

Är jag trött, kollar på en clown till kaffet, kul program när favoriten Johan Glans är med :)
Har faktiskt precis slutat jobba, efter en heldag på jobbet. Dom sista naglarna jag gjorde ikväll blev coola tycker jag,fina färger, endast gelish lack.
Dålig mobilbild, men ni ser ändå.
Hörs imorgon!

Av Hanna Molin - 27 januari 2015 10:51

Yes! Ni var några rara som skrev vad ni tycker, så summan av kardemumman ska jag fortsätta på samma sätt :)

Idag blir det inredning, nu känner jag för lite mera färg, så lexingtonkuddarna från övervåningen åkte ner, och lite gröna växter inhandlades, i helgen ska jag fixa i vårt uterum, även om man inte är där kan det va vackert att vila ögonen på.

Pärlhyacinterna är fina som torkade med.

Jag ska förresten fixa det där med USA resan. Måste bara ha min bror jämte mig.

Snyggt med fjärrkontroller framme när man fotar, men aja en sådan blogg är detta ju inte, där allt är perfekt, för det är det inte hos någon, och jag kan personligen tycka att man kan bli superstressad av att gå in på en såkallad "feelgoodblogg" man feel snarare not so good, när allt är superduper tipp topp trots ungar och husdjur, men det ÄR ändå kul att gå in på dessa sidor och kolla lite tips, det ska jag inte sticka under stol med att jag också gör ;)

Have a nice day!

Av Hanna Molin - 20 januari 2015 10:13

Lite bloggtorka sådär. Vad vill ni jag ska skriva om, vill ni jag ska skriva osv... :)

Av Hanna Molin - 15 januari 2015 22:17

  Är  så trött nu, hoppas det blir bättre väder imorgon så man orkar vara ute mer, då blir man lite piggare i knoppen iallafall. Är ni med trötta denna tid? Bjuder på en bild på lille plutten, han visar sin fina tandrad jämt :) som sagt godnatt. 

Av Hanna Molin - 14 januari 2015 10:49

         

Av Hanna Molin - 14 januari 2015 09:42

På färgen. Ser väldigt icke solbränd ut på dessa bilderna, men men. :)

Färgen är: igora vibrance. Vi har blandat 5.68 och 6.89 1.9% cream, färgen la vi i håret när igora expert mousse var infönat i det, för så jämt resultat som möjligt.

Av Hanna Molin - 13 januari 2015 20:20

Såhär blev det,

Inte som jag ville :/ så åkte till mamma på salongen på eftermiddagen, och hon la i en färg istället, och då blev resultatet jättebra! Moussen va nödvändig ändå, som förpigmentering, då jag va så blond under.
Nu är det väldigt svårt att fånga på bild när det är mörkt ute, har ju själv inte sett det i dagsljus, men typ såhär blev det iallafall.

Bilden längst ner så lyser lampan på mitten av håret, då ser man det röda som är i.
Hörs imorgon!

Av Hanna Molin - 13 januari 2015 10:47

RödBrun hårfärg, jag vågade, nu väntar jag på resultatet, har en colourmousse i nu med. Återkommer :)

Ovido - Quiz & Flashcards