hannamolin

Alla inlägg under september 2014

Av Hanna Molin - 30 september 2014 13:24

James uppdatering :) han är nu 5 månader, gillar smakportionerna, sitter fast han inte vet det, så kuddar är ett måste :) han har två tänder nere och en uppe, dom bekymrar honom lite, Han sov bra på nätterna, ( åt och somnade igen) fram tills för ca 1 vecka sedan, nu är det morgon vid tre tycker han. Han skrattar så fort man tittar på han, alltså helt underbar. <3 storebror Neville är en busig men snäll storebror.<3 så där fick ni veta lite om det :) och jag har det sparat här i bloggdagboken.

La

Av Hanna Molin - 26 september 2014 09:59

Precis upp ett inlägg, från förra julen, men det försvann:/ det är ju bara två mån kvar till pyntningen nu, :) tiden går snabbt. Här kommer lite bilder..

Vi

Av Hanna Molin - 25 september 2014 21:25

Har bara varit hemma idag, jag och barnen, det gick magsjuka på förskolan, så Neville fick vara hemma, så kanske vi klarar oss. Bra av dom att ringa och varna oss.

Idag va en mysdag, gos i soffan, tända ljus, god mat och massa tv tittande :)

Suddiga bilder, jag vet, men ni ser lite,Neville är numera cowboy på heltid ;)

Av Hanna Molin - 23 september 2014 14:39

Hämtar vi pappa och Anton på tågstationen, då dom kommit hem från USA. Ska bli så kul att höra allt, vi ska äta här ikväll allihopa så vi får sitta ner och prata, plus att pappa har riktig Neville abstinens ;) vi hörs kanske senare.

Nu

Av Hanna Molin - 21 september 2014 15:14

Var det klippt.
Hehe, mycket toa bilder nu ;)trivs i nya längden.
Jag är såå trött idag, somnade kl 3 (kunde bara inte somna) vaknade fem och gav mat, kl 6.15 ville barnen upp, och det va inte min sovmorgon, puh..

Men snart är det kväll igen, och då lär jag ju sova.
Hoppas ni är pigga och glada! :)

En

Av Hanna Molin - 17 september 2014 21:43

Outfit bild, hehe. Köpte tre trikå kjolar på hm igår, en grå, lila och svart. Gjorde en pappa, när han hittar snygga shorts t ex, så köper han tre olika färger av dom :)

Nu ska jag bara hitta snygga knästrumpor med.

Hoppas ni mår bra.

Av Hanna Molin - 16 september 2014 21:16

Det så där längesen jag skrev här igen :/

Håller på att greja här hemma, rensa i skåp och så... Tråkigt! Men skönt när det är gjort.

Här kommer ett litet budget tips,
När ni är färdig med era konserver, ta väck pappret i varmt vatten och använd till pennor/saxar.. Krukor med murgröna, eller som jag till diskborsten! :)
Synd och slänga, sen kan man ju inte ha hur många som helst;)

Vi hörs!

Oj

Av Hanna Molin - 11 september 2014 20:14

Vad mörkt det blir ute snabbt nu! Från det att det börjar så är det mörkt på nolltid.
Tittar på tv nu, något program med (mat) Tina, på fyran, hon e härlig tycker jag :)

Nu närmar det sig helg, och fredag, bästa dagen.
Har pratat med brorsan precis, nu är dom på väg mot Santa Monica, åh.. Härligt för dom:)

Hoppas ni mår Toppen.

Bilden blir en tbt, jag för ett år sedan, tur mitt hår tål mycket så som jag ändrar mig ;) kommer ihåg hur dåligt jag mådde, då jag var tidigt i graviditeten med James.

Ovido - Quiz & Flashcards