hannamolin

Alla inlägg under september 2014

Har

Av Hanna Molin - 10 september 2014 22:01

ni bestämt er?
Sitter och tittar på utfrågningen :)

På bilden nedan ser ni mina nya kuddfodral från nordljus, märket är af Swedala.
Vant mig lite mer vid grå soffa.

Hoppas ni mår bra.

Av Hanna Molin - 9 september 2014 12:24

Hej

Av Hanna Molin - 9 september 2014 12:23

På er! Tog några dagar ledigt från bloggen visst..
Här är det bra, skulle ut och gå nyss men det regnar och regnar.

Min pappa och bror är i san fransisco nu, där dom har en husbil och ska bila till LA och Las vegas, wow så kul för dom, hoppas på att få massa bilder från dom. Vill ni ha en reseberättelse sedan?

Nedan, bild på pappa.

Ha en bra dag!

Av Hanna Molin - 5 september 2014 16:55

Helg mina vänner.
Maten är redan fixad för fredagsmyset, så blir en familjepromenad nu innan :)

Pläden och den matchande lilla skålen fick jag som prenumerant gåva av sköna hem. Bra tidning, eller hur ?;)

Som sagt trevlig helg mina vänner.

Av Hanna Molin - 3 september 2014 15:17

Så har vi ny lampslinga från hemtex hemma, och ny grå klädsel som dom reade ut på Ikea, svårt för grå färg.. Tycker svart och vitt passar bäst i kuddväg, men jag har ju mest blått och rött :/ får la bli en blandning, annars är det bättre med grått om man har hund och barn.

Nu

Av Hanna Molin - 3 september 2014 14:41

Sover James, och jag och Neville tramsar oss :) nu ska jag vika tvätt :S

Hoppas er dag är bra.

Av Hanna Molin - 2 september 2014 11:37

Är vi lite snoriga här hemma, så Neville är hemma från förskolan.
Vad passar då bättre än en god gulasch soppa, vi har ju matkasse från citygross nu, och idag var det gulasch , gjorde den dock på lite eget vis, med bl.a Rödvin och lagerblad i ;) Till det stekt bröd i olivolja och flingsalt, mmm. Kan äta bara det ;) man har sitt egna sätt, men gillar verkligen matkassen, skönt att få hem en låda med matinspiration.

Av Hanna Molin - 1 september 2014 16:26

På rast, :) tittar på denna Goding och dricker kaffe. Godingen i soffan är inne i någon serie :)

Ovido - Quiz & Flashcards