hannamolin

Alla inlägg under november 2014

Av Hanna Molin - 26 november 2014 12:50

Varit i stan med Johanna och Otto, nämnde för Johanna att jag letar efter en tröja med renar på, haha, och på hm där bara låg den, jag gick förbi såklart, men Johanna såg den, där är ju en tröja med renar på, hehe. Ja! Den vart precis så som bilden i huvudet ;)

Hittade lite nytt till barnen med, bl.a en nissedräkt till Neville, och fina julbordskläder till James.

Ikväll blir det jobb, ska lägga upp lite nagelbilder.

Bjuder på en fancy toabild ;)

Av Hanna Molin - 24 november 2014 20:36

Hade jag en kund som frågade om blogginlägget från min bror och pappas lilla roadtrip i USA, och det hade jag faktiskt lite glömt... Men jag ska börja skriva på deras resa, lite vad dom tyckte och vad dom använde sig av. Så nu vet ni, det kommer :)
Hoppas ni mår bra, nu börjar snart dicte, det tittar ni väl på? Om inte, gör! ;)

Nedan, brorsan med hans favoriter.

Av Hanna Molin - 23 november 2014 18:57

Allt uppe :) haha visar mer bilder en annan dag, nu ska vi äta kyckling med pasta i dragonsås, aka supergod sås ;)

Huset blev så mysigt nu med allt uppe, och Neville är så glad med, han har ju en tomteby på sitt rum.
Imorgon är det min jobbdag, vi hörs!


Nu

Av Hanna Molin - 20 november 2014 21:20

Börjar det, smygandet... Lite åt gången, detta är i köksfönstret, ut mot vägen med, så alla tycker väl man e knas som pyntar nu, men.. Kunde inte bry mig mindre isåfall, :) det är nu det är mörkt. Hittar ingen anledning att vänta.

Men nöjer mig med köket till i helgen iallafall ;)

Av Hanna Molin - 16 november 2014 14:01

:) nu är jag tillbaka.
Härligt med helg, och vara tillsammans, igår mötte vi upp Rebecca Fredrik Ella och Noah på Leos Lekland, deras barn är i samma åldrar som våra, så dom har, och kommer få mycket kul ihop, om vi får bestämma :)
Tre timmar senare åkte vi in till Grand Samarkand, och shoppade nya vinterkängor från kavat till Neville, och även lite plock på lagerhaus, där jag köpte dessa söta kulor, (som pappa trodde va lyxig choklad igår) ;) Pennan ni ser nedanför, en bankpenna, har jag köpt på minta i Ronneby, hur cool som helst tycker jag :)

Det enda juliga som åkt upp hos än sålänge är två härliga hyacinter, och lite belysning i trädgården.... Hehe.

Ha en bra söndag, njut må gott.

Ber

Av Hanna Molin - 11 november 2014 14:26

Om ursäkt för dålig bloggning, blir snart bättre.
Här är bilder på min nya lampa i betong från Ullared.
Och ett tips på doftljus, bridgewater.

Nu

Av Hanna Molin - 6 november 2014 23:06

Ska jag gå och lägga mig, varit en lång dag. Bjussar på två bilder på ena älsklingen.

Av Hanna Molin - 6 november 2014 10:59

Bilder kom visst inte med..

Ovido - Quiz & Flashcards