hannamolin

Alla inlägg under augusti 2013

Nu

Av Hanna Molin - 18 augusti 2013 20:36

Håller Neville på att somna, och jag har hyrt en film som vi ska se, "du gör mig galen" heter den, till den ska vi ha Glenn Strömbergs tiramisu, mätta som vi är men den är i lagom storlek.

Nu har jag vant mig vid tapeten, såhär ser den ut i kvällssvid :) lite mer tavlor ovanför soffan bara..

Mer

Av Hanna Molin - 17 augusti 2013 15:16

Tv rum, Neville tittar på insessan, (prinsessan) och äter piggelin.

Av Hanna Molin - 17 augusti 2013 11:12

Bilder på hur tapeten blev, tyckte först den var mörk, men med svarta detaljer ser det grå ljusare ut än om man har vitt till, så svarta ramar får det va. mer bilder kommer.

Har

Av Hanna Molin - 16 augusti 2013 14:03

Låtit förstora lite kort idag, som jag tagit för några år tillbaka, ett på bryant park, favorit i new york. Ett på brooklyn bridge, taget från brooklyns sida. Ett kort på Nevilles bebisfossingar, och ett kort på Roy och Neville, på promenad. Tänkte först beställa svartvita kort, som jag ej tagit själv, men detta blev ju så mycket personligare :)

Av Hanna Molin - 14 augusti 2013 22:04

Nu är det ett halvår sedan vi va där sist. Saknar dom lite haha ;)

Nya

Av Hanna Molin - 11 augusti 2013 20:59

Fina väggar i vardagsrum imorgon, det betyder att vi sitter på övervåningen ikväll,
Lite ägg, korv och ost. Vi är nämligen fortfarande mätta från middagen som Roys syster Johanna bjöd oss på innan idag, supergott! Och tårtan..Mmmm :)

Nu blir det varg veum.

Nu

Av Hanna Molin - 10 augusti 2013 22:04

Har middagsgästerna precis kört.
Liten te stund i soffan innan sängen.

Kuddarna i fejkskinn köpte jag idag på börjes, för 89 kr. Och även rörstrand koppen, (mon amie) köpte två st, så nu kan jag börja samla :)

Nu

Av Hanna Molin - 10 augusti 2013 13:12

Ska jag iväg och titta på min häst när Sara tävlar honom i tingsryd. Ska se 1.10 klassen.

Jag har bakat en god (förhoppningsvis) paj idag, som vi ska ha ikväll är Roys föräldrar och syster kommer på middag.

Och så måste jag ju bara visa hur långt mitt hår har blivit, klippte ju en lång page för drygt ett år sedan, och färgat det hit och dit efter det, men, nu är det i sin gamla vanliga längd igen, skönt.
Ha en bra dag!

Bilder nedan, paj, jag, Sara och Hästen Nocny.(visst e han fin?) :)

Ovido - Quiz & Flashcards