hannamolin

Alla inlägg under december 2012

Har

Av Hanna Molin - 7 december 2012 21:48

Förresten inte visat så mycket naglar på sistone, men nästan alla gör samma nu, röda :)
Gjorde ombre naglar på mamma idag som jag ska ta kort på och visa er.

Av Hanna Molin - 7 december 2012 21:45

Blev det jobb, nu har vi precis ätit pizza och tittat på x faktor, mina favoriter åkte ut förra veckan men alla är ju bra på sitt sätt.
Hoppas ni har en skön fredag/h

Av Hanna Molin - 7 december 2012 11:09

Hade mamma inredningsparty med perfect home, och jag beställde dom här sakerna...
En korg till leksakerna i vardagsrummet, och en trippeltavelram som kan stå upp själv.( bilderna jag tagit är på sniskan)

Idag skulle jag varit på behandling i Karlskrona men det blev inställt, vilket var skönt med tanke på vädret, så jag mamma och Neville åkte in och åt frukost i stan istället, sen åkte vi till leksakaffären och djuraffären där Neville fick en blöt puss;)
Nu är vi hemma och tar det lugnt, jobbar i eftermiddag./h

Av Hanna Molin - 5 december 2012 23:01

Jobbat, duschade för 45 min sen så väntar på att håret ska torka.
Imorgon blir det en massa flax, jobb, lämna hämta från dagis, sen tillbaka till dagis på julpyssel och julfika (mysigt) sen hem och då åker jag hem till mamma på inredningsparty dit en kommer med saker från perfect home, stressig dag men en rolig dag.
Nehe nu blir det sängen/h

Av Hanna Molin - 5 december 2012 14:19

På att försöka få ordning på Nevilles böcker i lekrummet, han tycker det är jättekul att alla ligger på golvet, och inte i en låda, så dom får ligga där en stund innan dom staplas fint.

Min

Av Hanna Molin - 5 december 2012 13:49

Favoritskjorta kommer från zara, gillar detaljerna med strassknappar.

Av Hanna Molin - 5 december 2012 11:38

Idag. Mycket att ta igen nu när man varit sjuk.
Som egenföretagare är det alltid svårt att vara borta från jobbet..
Jag och Neville har iallafall varit ute på en långpromenad med hunden Tekla, va så skönt att röra på sig.
Hoppas er dag är bra/h

Av Hanna Molin - 4 december 2012 17:59

Från naturen

Ovido - Quiz & Flashcards