hannamolin

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Hanna Molin - 22 december 2012 20:55

Hos mamma och pappa och firat lite jul med kusinerna på pappas sida, julklappsspel och god mat.
Nu sover Neville och vi tänkte se rock of ages, men orkar inte sätta oss in i en film, blir kanske imorgon, mitt på dagen när han sover middag, mysigt att se film mitt på dagen ibland, om man tillåter sig själv att ta det lite lugnt, blir oftast endast vid jul jag tillåter mig själv att göra det.

Idag har jag på mig mina jeans från malenebirger, gammal kofta från Rut mfl, och knästrumpor från hm, till det har jag haft mina nya stövlar från det italienska märket LdiR ett par sommar stövlar men med tjocka strumpor i, gillar stövlarna, och dom är så sköna.

Roy håller på att göra revben till imorgon, med honung och ingefära och en massa annat på, dom blir säkert jättegoda till uppesittarkvällen med bingo :)

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards