hannamolin

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Hanna Molin - 2 december 2012 19:18

Och så flög kräksjukan på Roy precis, så nu har jag och Neville söndagsmys själva och håller tummarna att vi klarar oss..:S
Bingolotto är på TVn, och jag sitter med två lotter, lite Goa mackor blev det med till. Neville läser böcker :) ha en skön kväll/h

Av Hanna Molin - 2 december 2012 12:16

Skorna finns på bianco INTE scorett!

Vad

Av Hanna Molin - 2 december 2012 12:15

Tycker ni om mina nya skor?
Finns på scorett för en hygglig peng:)

Av Hanna Molin - 2 december 2012 11:31

Föräldrarna på fika, Morfar kom med förbi en sväng:)
Neville tyckte snön var kul, men nu va han helt slut, så somnade så fort jag la han.
Anton min bror kom hit för att leka med han i snön, men får bli en annan dag.

Neville och min morfar spelar gitarr på bilden nedan:)

..

Av Hanna Molin - 2 december 2012 08:15

Neville fick ett pussel, nya bitar kommer varje dag.

Hur

Av Hanna Molin - 2 december 2012 08:05

Härligt är det inte att vakna upp första advent och se första snön!
Jag och Neville är uppe och myser järnet.
Idag blir absolut promenad och bus i snön, sedan iväg på kalas också.
Nu ska Neville öppna första paketet i sin kalender som min mamma gjort, eller han får öppna två paket, för igår öppnades inget.
Ha en fin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards