hannamolin

Alla inlägg under december 2012

Av Hanna Molin - 20 december 2012 21:13

Summer nights" heter lacket från gelish på mina naglar, (går endast att få på salong som använder harmony)

Av Hanna Molin - 20 december 2012 17:14

Var kusin Tilda här och hon och Neville bytte julklappar, för just nu sitter Tilda med familj på fly till Thailand, skönt för dom :) vi fikade också, hade gjort en chokladkladdkaka med papparkakskryddor i, den blev smarrig!

Är så trött idag.
Men nu är jag ledig till på torsdag. Skönt faktiskt.

Haha Neville får paket lite varje dag nu, men att leka med dvd filmerna är ändå roligast, öppna och stänga, ta väck och sätta dit.

Av Hanna Molin - 19 december 2012 19:41

På jobbet och väntar på nästa kund..
Här är två olika kunder som precis blivit fina, första med endast gelish gel lack på egna nageln, andra med gelish gel lack på byggda naglar med opi.

Oj

Av Hanna Molin - 17 december 2012 21:01

Va dåligt jag bloggar just nu, och nu vill jag se på morden i Sandhamn:)
Hoppas ni har en skön måndag.

Av Hanna Molin - 15 december 2012 18:26

Grey cupcakes ser goda ut, nu hugger vi in :)
Serveras såklart med earl grey te, och som vanligt om ni vill ha recept, fråga ;)

Av Hanna Molin - 15 december 2012 16:36

I stan, shoppat lite klappar, Neville och Roy va hemma, Neville har 39 i feber :(
Så han får äta nästan vad han vill, och bara mysa.

Ikväll blir det hel kyckling i ugn, usch vad dom ser läskiga ut när man köper dom, man vill ju inte veta vad man äter.

Nu ska jag försöka baka earl grey cupcakes,

Ser på bilderna nedan, tagna nästan samtidigt med helt olika ljus, hästen köpte jag idag på hemtex.
Trevlig kväll!

God

Av Hanna Molin - 14 december 2012 18:52

Fredag mina vänner.
Här är allt bra, trött som bara den, men nu är det ju helg.

Min Neville är så duktig på att äta själv nu, och när det är fredag får man gröten vid TVn, :)
Nu fortsätter det kända fredagsmyset.

Av Hanna Molin - 14 december 2012 14:42

Gelish naglar

Ovido - Quiz & Flashcards