hannamolin

Alla inlägg under november 2012

Nu

Av Hanna Molin - 22 november 2012 11:05

Går det att blogga igen!
Var på keunes visning i Karlskrona igår. Den va ok.
Nu jobbar jag, så återkommer!

Min

Av Hanna Molin - 21 november 2012 09:37

Blogg krabbar, försöker fixa, därför dålig uppdatering. /h

Har

Av Hanna Molin - 19 november 2012 22:02

Helt enkelt inte så mycket att skriva om idag.
Precis kommit hem från jobbet, satt mig ner med te och macka, Neville och Roy sover,
Tittar på något program om arkitektritade hus på 8an, hustoppen heter det.
Nä, nu ska jag sörpla sista klunken, sedan är det sängen för mig med.
/h


Av Hanna Molin - 18 november 2012 18:25

På middag, nu sitter vi i soffan, ikväll ska vi spela Bingolotto och titta på solsidan, vann 100kr förra veckan på min lott, så ikväll spelar vi gratis:)
Fönstren blev väldigt fina, Roy putsar med både fönsterputs och diskmedel. Tips;)
Hoppas ni får en skön kväll/h

Av Hanna Molin - 18 november 2012 10:33

Fönster=arg gubbe.
Han insisterar på att putsa själv, tydligen är inte jag lika bra, men ändå är det gnäll:)
Neville äter rån med mycket smör, och Tekla är spekulant. Söndag morgon.
/h

Av Hanna Molin - 17 november 2012 21:01

Helt slut. Redan, men nu kan man väl inte gå och lägga sig? Jo, klart man kan, men tittar på uggla nu i så mycket bättre, han e en skön snubbe, sedan hade jag velat se sommaren med Göran, den är ju bra, MEN som Tony irving brukar säga, det blir ju så sent när det är filmer på 4an, efter nyheter och reklam har man glömt vad handlingen va, nästan, så blir nog sova snart :)

Idag har vi haft farmor och kusiner och farbror m fam på besök, vi åt smörgåstårta och fikade, fick så fina blommor av dom som vi kan njuta av.

Nu ska jag ta en kopp te, hoppas ni har en skön kväll/h

Av Hanna Molin - 16 november 2012 19:28

Bloggning.
Idag har jag jobbat, och lunchat i stan med mamma, sen hämtade jag Neville och så körde vi och hälsade på min äldsta vän Johanna som precis blivit tvåbarnsmamma, pappa Henrik va på jobbet, då vi var där vid två, men deras äldsta dotter Nellie var hemma hon är 7 mån äldre än Neville så dom hade jättekul ihop, precis som jag och Johanna när vi var i samma ålder:)

Idag kom vår nya kommod, så Roy,min sambo, som jobbar med Vvs, har precis satt upp den, blev jättesnyggt.
Har skaffat en liten gran idag med, Johanna hade en sådan hemma, tyckte den va söt!

Nu blir det ryggbiff och soffhäng!

/h

Av Hanna Molin - 15 november 2012 15:06

Mer naglar, alla med gelish, och opi under.

Ovido - Quiz & Flashcards