hannamolin

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna Molin - 14 februari 2013 21:55

Hjärta Neville fyllde 2år idag, han firades på förskola, sedan här hemma, med paketöppning och tårta, mina föräldrar och bror med tjej kom idag, kalas har vi på lördag.
Beställde en tårta tills idag som skulle föreställa Musse pigg, men det blev tydligen en Mimmi pigg istället :/ men Neville va lika glad för det.
Hoppas er alla hjärtans dag varit bra, jag fick iallafall den absolut bästa allahjärtans dag presenten för exakt 2 år sedan.

Av Hanna Molin - 13 februari 2013 13:32

Beställt nya gellacker i vårens färger korall,lila,petrol och mint går dom i.
Idag kör jag korall på läpparna. I bakgrunden Neville som pussar på dagiskortet :)
Nu ska vi ut och gå, sedan jobb.

Av Hanna Molin - 13 februari 2013 10:55

Äter vi korvstroganoff med ris, och till det har jag massa ketchup, Roy tycker jag är konstig som har det till, han tycker isåfall lingon, är det någon som håller med mig om ketchupen? :)

Av Hanna Molin - 12 februari 2013 21:55

På tv, snart börjar cougar Town, det gillar jag :)
Här är ett par naglar jag gjorde idag med svarta toppar och glitter.

Av Hanna Molin - 10 februari 2013 19:34

Vi proppmätta, Roy har ju nyligen varit i Tyskland så nu skulle han ju såklart göra wienerschnitzel, och gott va det fast jag hoppade ansjovisen, :) innan i eftermiddags gjorde jag tårta som också gick ner, så nu sitter vi här i soffan framför Bingolotto och jäser.
Imorgon är det jobb igen. Och på torsdag på alla hjärtans dag fyller mitt hjärta år, Neville blir 2 år då <3

Av Hanna Molin - 9 februari 2013 15:39

Färgat utväxten och ögonbrynen hos mamma, Roy fick nog en lättare chock när han fick se mina nya bryn, men jag har ju mörka i mig själv, bara förstärkt det. Jag gillar't men smaken är ju som baken.

Av Hanna Molin - 9 februari 2013 10:55

Olika lacker som finns på salongen nu..

Av Hanna Molin - 8 februari 2013 15:14

Fredag. Nu snart kommer Rebecca och Ella hit och fikar, helgblommor och ljus är tända. Och ikväll ska jag ha fredagsmys som det kallas ;)

Ikväll kommer försenade nagelbilder upp*

Ovido - Quiz & Flashcards