hannamolin

Alla inlägg under februari 2013

Av Hanna Molin - 18 februari 2013 15:59

Gjort Thai gryta med ingefära, kokosmjölk, lime, koriander mm, blev lite för stark för neville, så roy får steka lite falukorv till honom ist, :) nu ska jag ta en kaffe sedan jobb.

Jag inreder ju med mina grenar, tycker det är fint, och billigt! Testa själva och se om ni gillar't

Av Hanna Molin - 18 februari 2013 12:16

Ska jag jag tänka hälsosammare, :) har ju faktiskt bokat resa, till Lollo & Bernie land;)
Men med denna chokladmoussen jag gjorde igår på hallonchoklad är det svårt att vara nyttig.

På dagen idag är jag och Neville hemma, ikväll jobb.

Av Hanna Molin - 17 februari 2013 22:16

Har vi tagit det lugnt, med promenad, eld i brasan, och stek till middag, en riktig söndag.
Nu sover alla utom jag, tittar på en film på 5an "up in the Air" med George Clooney, bra hittills!
Tekla sover jämte mig och hon gillar lexington lika mycket som jag ;)

Av Hanna Molin - 16 februari 2013 22:20

Nu säger Roy och Neville godnatt, jag har lite kvar att ordna med :)

Av Hanna Molin - 16 februari 2013 22:12

Av Hanna Molin - 16 februari 2013 22:10

Från idag, precis städat undan, och satt mig, vi bjöd på tacos och hemmagjord tårta ā la Hanna ;)

Av Hanna Molin - 15 februari 2013 15:54

Har jag och Neville endast vistats i hemmet och trädgården, snart kommer Roy hem och då ska vi tre mysa, det välkända fredagsmyset, idag ser jag slafsig ut, så ni får en bild därefter.

Av Hanna Molin - 15 februari 2013 10:36

Diskmaskinen full och jag bakar tårtbottnar till Nevilles kalas imorgon. :)

Ovido - Quiz & Flashcards