hannamolin

Alla inlägg under maj 2013

Av Hanna Molin - 9 maj 2013 08:39

Ledig dag, slipade som attan igår, så nu är jag ledig ända tills på mån :)
Idag grävs det i trädgården, och jag oc Neville tittar på nalle puh.
Snart är det dags för fika, sedan får vi se vad som händer med dagen, verkar ju bli fint väder?

Hörs senare

Bild nedan, världens goaste onge!

Av Hanna Molin - 7 maj 2013 20:14

Har jag jobbat, och sedan mest varit inne med Neville, Roy har stökat i trädgården, Neville hjälpte honom ett tag ;)

Nu ska jag hugga in på en sallad jag gjorde precis, blivit helt tokig i chorizo korv :) så det klipptes ner i den, tillsammans med mozzarella, basilika oljor och tomat. Lite fräschare än spaghetti och köttfärssås jag gjorde till lunch.

Vad gör jag ikväll? Sover tidigt.




Av Hanna Molin - 6 maj 2013 22:27

För att sova, men tipsar er innan om denna goda paj som jag gjorde för en vecka sedan, citronpaj. Recept? Ica.se enkel och mycket god.

Av Hanna Molin - 5 maj 2013 20:23

En utedag, målat insidan på lekstugan med min bror, tak, väggar och golv, allt vitt, istället för mörk trä som var innan, blev jättefint, ska visa bild.

Nu somnar Roy Neville, vi somnar nog med hyffsat tidigt idag, blir trött av frisk luft :)

Vad tror ni om mina olivträd från förra året? Repar dom sig? :S

Av Hanna Molin - 4 maj 2013 18:35

Vi har en mycket nöjd kille hemma ;)

Av Hanna Molin - 4 maj 2013 11:18

För dålig uppdatering,
Idag blir jag bättre,
Trädgårdsfix idag och en bild på mina naglar och nya vardagsrummet..

Ovido - Quiz & Flashcards