hannamolin

Alla inlägg under mars 2013

Av Hanna Molin - 19 mars 2013 16:55

Mamma tycker att min nya investering skriker 80talet, hihi

Av Hanna Molin - 17 mars 2013 17:04

Spegelvasen :)

Av Hanna Molin - 17 mars 2013 15:44

Hade jag och Josefine trevligt ute med god mat och massa prat, men idag mår man som man förtjänar :S

Har ändå hållit igång lite, med promenad, och nu bak, gjorde Pernilla Wahlgrens Tobleronemuffins, blev riktigt goda, dubblade receptet, så nu har jag muffins i frysen ett tag,

Mmm ikväll ska vi äta dillkött, a la leif och Roy, så gott! Sen är det ju dubbelavsnitt av kontoret ikväll med :)
Hoppas er söndag är bra.

God

Av Hanna Molin - 16 mars 2013 09:36

Lördag på er!
Neville har åkt på lite till förkylning så han får tidig glass i soffan,(har såklart ätit frukost innan)
Idag ska vi in till stan och nyttja ett erbjudande på intersport, sista dagen idag, och vi behöver nya skor.
Annars kall och vacker dag!

Nedan ny matta från em möbler under tusenlappen.

Av Hanna Molin - 14 mars 2013 21:15

Har jag jobbat, när jag hämtat Neville på förskolan vid 16 åkte vi hem och gjorde 2kg köttbullar, bra att ha i frysen.

Nu ska jag snart sova, Roy har varit iväg idag, och kom precis hem och nu ligger han i sängen, va inte många minuter jag såg honom:)

Här nedan kommer en nagelbild, med en av dom nya färgerna.

Nu

Av Hanna Molin - 13 mars 2013 12:42

Sover Neville middag, imorgon är det dags för förskolan igen, han är helt feberfri nu.
Jag är proppmätt, men måste sätta igång och fixa tvätten, men först en kaffe...

Ikväll efter jobb ska jag lägga upp lite nya nagelbilder.

Av Hanna Molin - 13 mars 2013 12:21

Lunch blev italiensk pasta,
Någon som har middagstorka? Fråga gärna om receptet.

Ska

Av Hanna Molin - 12 mars 2013 20:47

Ju för er som inte vet på tre bröllop mellan maj-juli, så denna underbaring från by malina, kommer att användas väl, sedan passar den även perfekt till sandaler en sommarkväll. Fick hem denna klänning idag, men beställde för några veckor sedan, så var ute i god tid om ni faller, precis som jag för by malina klänningarna, min heter Abel dress i färgen mud.

Ovido - Quiz & Flashcards