hannamolin

Alla inlägg den 2 mars 2013

Roy

Av Hanna Molin - 2 mars 2013 20:40

Somnar Neville,och jag sitter i soffan och njuter av kvällen, ska snart se filmen, tror absolut att Roy också somnat, måste upp och väcka honom så vi kan se filmen innan det blir för sent, upp till Vasaloppet imorgon ju, goe frukost och sådär :) gör ni med så till Vasaloppet, går upp och ser starten? Med god frukost?

Av Hanna Molin - 2 mars 2013 19:03

Hem en vacker hortensia till soffbordet idag, tyvärr brukar jag inte lyckas hålla dom, fast jag läst på om skötsel..
Dom fina vaserna/ljuslyktor är från perfect home.

Nu kom precis Roy in, han har grillat entrecote, gott med grillat, trots kallt väder, till det hemmagjord potatisgratäng,
Och till efterrätt har jag gjort vitchokladkladdkaka, med blåbär och grädde. Recept på kakan har jag lämnat tidigare.

Ikväll ska vi nog se skyfall, heter den väl? Den nya bondrullen iaf ;)

Ovido - Quiz & Flashcards