hannamolin

Alla inlägg under oktober 2014

Av Hanna Molin - 23 oktober 2014 12:17

Allt är väl med er.

Idag ska jag rensa lite i trädgården, och nu ska jag göra fläskpannkaka.
Har egentligen inget intressant att meddela, så här kommer tre bilder, matbordet med söta granen, och mina nya hyllor som är så roliga att stöka om i ;)

Av Hanna Molin - 22 oktober 2014 11:57

Färgglatt ute, men snart grått ute med, när alla löv ramlat.
Nu ska jag laga något ur matkassen.

Av Hanna Molin - 20 oktober 2014 13:00

Ser ni det vi fick hem från Ikea, nu är det mera myskänsla i tvrummet, Neville sa innan jag tog kortet att han skulle titta bort, så det gör han då :) hehe, trotsig? Nja, bara lite ;)

Nu är det måndag och ny vecka, jag jobbar idag och Roy är hemmaman,

Hörs senare.

Förresten såg först nu att Tekla kom med på ett hörn :)

Av Hanna Molin - 18 oktober 2014 19:59

Har vi varit på Ikea, och nu har vi mysig lördag, speciellt Neville som bygger lego med morfar och farfar, hehe.

Snart börjar "så mycket bättre" och förväntningarna är ju höga, eller hur?:)

Hoppas ni mår bra och njuter mitt i helgen.

Av Hanna Molin - 18 oktober 2014 19:58

Har vi varit på Ikea, och nu har vi mysig lördag, speciellt Neville som bygger lego med morfar och farfar, hehe.

Snart börjar "så mycket bättre" och förväntningarna är ju höga, eller hur?:)

Hoppas ni mår bra och njuter mitt i helgen.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Hanna Molin - 17 oktober 2014 18:11

Blev genast mycket bättre när morfar kom hem från Tyskland tycker Neville.
Lite klapp utdelning.

Åh

Av Hanna Molin - 17 oktober 2014 10:03

Fredag, jag vill göra så mycket på fredagar, men det är ju lika många timmar då som vilken annan dag..
Denna fredag vill jag (eller vill och vill) städa, (vill ha nystädat i början på helgen), men jag hade också velat åka till Ikea och köpa delar till vår Kivik soffa, vill ha den så stor som det går, och tror en 1sits och en schäslong till får plats, då blir det en tre sits med två schäslonger.
Vill ha en riktig mys soffa :)

annars hade det ju inte varit fel att va på en varm plats idag, men då måste man ju flyga, huh.

Ha en trevlig fredag!

Av Hanna Molin - 16 oktober 2014 10:46

För rosa bandet kan man göra annat, som nedan t ex, pengarna går ändå till insamlingen.

Nu är Neville på dagis, och jag har precis lagat middag, så nu softar jag och James i soffan, ;)
Om ni undrar varför det va dålig uppdatering så ber jag om ursäkt, men det gick inte att ladda upp inlägg, är så ibland.

Vi hörs senare.

Ovido - Quiz & Flashcards