hannamolin

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Hanna Molin - 12 oktober 2014 20:21

Blev ingen 30 årsfest för oss igår, då Neville fick skyhög feber bara sådär. Stackarn, blir ju såklart orolig direkt. Men nu har den gått ner och jag börjar lugna mig :)

Idag har jag och James varit på me&i frukost, köpte på mig lite kläder, och fikade gott på samma gång.
Sen när jag kom hem gjorde jag biffar med potatismos, pressgurka och gräddsås, Mmmm, kan det bli bättre ;) ?

Precis varit ute på en rejäl promenad, så skönt, nu blir det lite soffhäng och tidig läggdags, sov inte mycket inatt, då James helst ville vara vaken mellan 3 och 7 :S inte lätt att veta vad som är natt när man är sådär liten :)

Hoppas ni mår bra, och tack för ni tittar in.

Nedan 1,5 år gammal bild från när Rebecca och Fredrik gifte sig, det var Fredrik vi skulle fira igår.

Ovido - Quiz & Flashcards