hannamolin

Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Hanna Molin - 7 oktober 2014 20:10

Eller det extra vardagsrummet, allrummet, eller vad man nu kallar det, kommer nog användas mer när barnen är stora, då dom har filmkvällar med vänner, eller vi bråkar om vad man ska se på TVn :)

Nu har vi ett skrivbord där iaf, som jag håller på att fixa lite utifrån, jobbar mig utåt, och nu är tavlor uppsatta med, vi ska måla fönster fodret på övervåningen med, är väl nästa prio renovering ;)

På motsatt sida har vi soffa och tv, där vill jag ha lite mer ombonat med, får klura på det.

Slänger upp en bild så ni får se James tapet också, inte en klassisk barntapet, men vill ha lugnare sovrum, då vi har ett lekrum på nedervåningen, sedan är det ju mycket färg i leksaker och annat så kan va lite lugnare väggar, tycker jag då :)

Nu myser vi framför brasan, hoppas inte vi får strömavbrott, då svärisarna fick det i Olofström precis.

I

Av Hanna Molin - 7 oktober 2014 12:39

Vårt tv rum idag,
Hängde upp min nya krans jag köpt på inreda i stan.

Planschen är från nordljus.

Av Hanna Molin - 7 oktober 2014 10:51

Och äter min andra frukost, åt lite med Neville innan dagis.
Idag är det skönt " vainnemedgottsamveteväder" :)

James har precis som Neville fastnat för Disney junior, favoriten är, precis som Neville i den åldern, special agent oso, hehe, måste va färgerna där.

Nu ska James snart sova och jag laga middag, så i slipper det ikväll.

Hej på ett tag :)

Ovido - Quiz & Flashcards