hannamolin

Alla inlägg under januari 2013

Roy

Av Hanna Molin - 6 januari 2013 14:50

Kom hem med inspiration och tulpaner igår, (jag hade sagt till om det) ;)

Massa kul läsning, hittade bl.a En pinnastol i svart, för 2400kr, tyckte de va kul för jag har hittat min i antikhandel för 150 kr, och den har inte ens behövt en uppfräschning. Kul när man inser att man fyndat.

Av Hanna Molin - 4 januari 2013 11:34

På successiv jul utröjning :)

Brickan som adventsljusen stod på får agera tavla,
Nu sover Neville och jag ska dammsuga, (han vaknar inte av det, van antar jag)
Sedan hoppas jag Anton och Julia vill komma hit, och promenera i det underbara vädret.
Hej på ett tag!

Av Hanna Molin - 4 januari 2013 10:41

Sugen på att ta väck julen idag, den dammar just nu, men Roy vill vänta tills imorgon, så han får väl sin vilja igenom här ;)
Gjorde iallafall soffbordet "vårigt" får titta på det :)

Av Hanna Molin - 1 januari 2013 19:56

Har vi myst här hemma, haft Nevilles kusin Noelle med föräldrar på besök, fräschat upp det lite på salongen med, precis ätit pizza som hör nyårsdagen till, och nu ska vi glo på tv apparaten :)

Av Hanna Molin - 1 januari 2013 01:18

Neville fick fira med mormor och morfar och farmor och farfar. Han hade så kul så somnade först efter tolvslaget.
Säger grattis till Maria och Jonas med som fick sin andra son ikväll, Jack. GRATTIS!

God fortsättning alla!

Ovido - Quiz & Flashcards