hannamolin

Alla inlägg under januari 2013

Av Hanna Molin - 21 januari 2013 15:13

Har vi varit hos Maria och hälsat på Hannes lillebror Jack, lite sugen blev man allt, ;) men jag vill ha några fler år mellan barnen.
Ikväll är det jobb.

Av Hanna Molin - 20 januari 2013 18:31

Va hur trevligt som helst. Kallt dock.
Jag och mamma åkte upp för formex mässan för kommande planer, vi shoppade såklart också i favoritaffärer.
I fredags var vi ute på Riche och åt en god middag med vänner som också var uppe för mässan, min vän Erica som bor i Sthlm var också med. Vi drack vin och en god drink som heter White lady, godaste jag druckit, blev mer än en..:S på Riche va det massa bekanta ansikten, bingo och Katrin, Danny va också där, alla va jättetrevliga och det va en lyckad kväll.
På lördagen va det dags för mässa, den va sådär givande nu när vi inte ens har någon affär.. Men lite inspiration fick vi.

Nu blir det giddeligiddig middag som Roy har gjort, dillkött!

Av Hanna Molin - 20 januari 2013 13:47

Hemkommen från en helg i Sthlm, återkommer med bilder. Nu blir det Neville sniffning.

Nu

Av Hanna Molin - 17 januari 2013 15:17

Njuta av min nya tidning.

Av Hanna Molin - 17 januari 2013 14:43

Nya soffbord.
Inte "min stil" egentligen, men har spanat på bordet i två år, och när det nu reades på Ikea, slog jag till.

Roy stannade hemma med Neville idag för jag kunde inte ändra en kund på morgonen så då kunde jag lika gärna jobba förmiddag iallafall.
När jag kom hem möttes jag av fin middag på bordet, inte helt fel.

Min

Av Hanna Molin - 16 januari 2013 12:16

Bror har varit här på lunch, gjorde en baconpaj med paprika och rödlök, och sallad,
Neville har tyvärr fått feber idag, :( så får nog ändra alla kunder på dagen imorgon till på kvällen, så Roy kan jobba ändå,
Han har nästan 39 i feber men nu fick han alvedon och är piggare iallafall, han sov "middag" redan vid 9.30 idag.
Hoppas er dag är bra, vädret är ju så fint idag!

Är

Av Hanna Molin - 15 januari 2013 20:38

Så kul att jag har fått så många kunder igen efter min lilla mammaledighet, tack alla ni för att ni väljer mig:)

Ovido - Quiz & Flashcards