hannamolin

Alla inlägg den 16 oktober 2015

Nu

Av Hanna Molin - 16 oktober 2015 20:06

Är det dags för idol, glass och godis, men först kika in här.

Idag har barnens kusin Noelle varit hör med mamma Johanna, och mamma Johanna har en liten kusin till i magen, som egentligen skulle tittat ut igår, så spännande nu, när den planerar komma.

Vi har haft en mysig dag, med mycket lek och mys. Tända ljus hemma i huset hela dagen, för det vart så grått ute idag.

Imorse så satt James en liiten stund framför TVn, stilla dessutom ;) han hade fått en banan, en favorit just nu iallafall, och den äts helst i soffan där storebror brukar sitta och äta också :S jag veeet.... Men vi får helt enkelt ta en kladdig soffa, för viktigast är att dom äter, vilket inte inte alltid är så lät....:/
Å andra sidan åt jag ofta i soffan med, och gör fortfarande (inte middagen menar jag nu gällande detta) och jag har ju klarat mig ganska bra ändå :p

Trevlig helg!

GOLLONGE!!

Ovido - Quiz & Flashcards