hannamolin

Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Hanna Molin - 9 oktober 2015 21:27

Mmm.

Helgen framför oss, massa fix i trix i salongen står på schemat,
Idag har jag i barnen varit i stan med Johanna, Madde o deras barn, bibblan och lunch, oj va fint det har blivit med biblioteket i gallerian, och separat barnavdelning så bra, så mycket barn där så det var som förskolan :) barnen vart helt slut när vi kom hem.

Idag hängde jag upp en ny lampa jag beställt från jotex, för 199kr, beställde två och skulle ha som sänglampa, men ångrade mig, så får hänga den andra någon annanstans.

Flyttade även en stol vi haft i hallen för James står på den hela tiden, och fönsterlampan ramlar ner, tänkte att om jag ställer den mot en vägg och inte ett fönster så är det inte lika kul, men så fel jag hade, haha...

Nu ska jag fortsätta titta på idol, och min klara favorit är Amanda, (tror jag hon heter)? Och man kunde ju slagit vad om att hon skulle välja en destinys child låt ;) gamla favoriter.

Ha en mysig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards