hannamolin

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Hanna Molin - 4 september 2015 12:09

 

Idag ska jag och mamma på inköpsrunda till den nya salongen. Ska bli kul, får se om vi kommer överens :)                          Bilderna som dyker upp i medier senaste tiden sätter sig verkligen på näthinnan, jag har gråtit mycket och känner vad kan VI göra, skänka pengar såklart, men det måste bli ett stopp på detta. Det är så fruktansvärt. Små barn med en rädsla vi inte kan föreställa oss, barn ska få vara trygga.. Barn ska få vara barn. Idag bär jag ett halsband som symbol för det vi vill ha allra helst, fred. 

Av Hanna Molin - 4 september 2015 08:46

         

lite av naglarna jag gjort denna vecka, gjort många fler men inte alltid jag kommer ihåg/hinner ta kort. Dom översta matta svarta är mina egna. Och på bilden längst ner matchade vi tjejens löparkläder då hon ska springa tjejmilen, sedan ser ni en fransk ombre också som är poppis nu, denna är gjort endast med permanent lackning på den egna nageln. Och den rosa med zebra mönster och glitter blev härlig kombo ihop tycker jag. 

Ovido - Quiz & Flashcards